Ce este o logare unică?
Prin utilizarea logării unice, puteți utiliza un set de acreditări pentru a vă conecta la două sau mai multe aplicații. Funcționează la fel ca contul dvs. Google, unde, cu aceleași acreditări de conectare, puteți accesa e-mailurile, calendarul, drive-ul și celelalte aplicații.
Logarea unică este un element util, deoarece oferă o experiență și comoditate mai bună pentru utilizator. În LiveAgent, clienții pot utiliza SSO cu alte aplicații web bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
De exemplu, în WordPress, după ce administratorul WordPress s-a conectat, ea poate accesa panoul LiveAgent direct din meniul lor de administrare.
Frequently Asked Questions
Ce este o logare unică?
Logarea unică este un serviciu care permite autentificarea sesiunii și a utilizatorilor. Permite unui utilizator să utilizeze un singur set de acreditări de conectare (nume și parolă) pentru a accesa mai multe aplicații.
Este sigură logarea unică?
Logarea unică reduce șansa unui atac de hacker. Utilizatorul se conectează doar o dată pe zi și folosește un set de acreditări în acest sens, ceea ce îmbunătățește securitatea în organizație. Dacă este nevoie de o parolă și un nume separat pentru fiecare aplicație, este mai puțin sigur.
LiveAgent oferă opțiunea de logare unică?
LiveAgent are opțiunea de logare unică cu alte aplicații bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
După ce ați aflat mai multe despre logarea unică, poate doriți să explorați cum funcționează SSO în LiveAgent, pentru a înțelege de ce ar trebui să începeți să utilizați această funcție și cum se configurează în contul dumneavoastră. De asemenea, resursele din baza de cunoștințe pot fi extrem de utile pentru a îmbunătăți experiența clienților, oferindu-le răspunsuri rapide și accesibile la întrebările lor. În plus, integrarea eficientă a utilizatorilor este crucială pentru un serviciu clienți excelent; aflați mai multe despre încorporarea utilizatorilor și cum puteți reduce solicitările de asistență prin implementarea tururilor de produse și a listelor de verificare. Dacă sunteți interesat de povești de succes, Hostinger vă poate oferi inspirație despre cum să îmbunătățiți serviciul clienți. În cele din urmă, optimizați experiența de autoservire a clienților cu ajutorul software-ului FAQ, care poate crește satisfacția clienților și productivitatea agenților.
Descoperiți ce este un target și cum vă poate ajuta să măsurați succesul afacerii dumneavoastră. Aflați cum să utilizați targeturile în LiveAgent pentru a evalua performanța și a îmbunătăți relațiile cu clienții. Începeți o perioadă de încercare gratuită și experimentați beneficiile LiveAgent, un software de top în gestionarea serviciilor pentru clienți.
Descoperiți cum tichetele de asistență facilitează comunicarea cu clienții și eficientizează soluționarea cererilor prin LiveAgent. Încercați gratuit soluția de gestionare a serviciilor pentru clienți, îmbunătățindu-vă productivitatea și satisfacția clienților. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți!
Descoperă detaliile tichetului cu LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți! Află cum să accesezi informațiile esențiale ale tichetelor, inclusiv subiectul, destinatarii și rapoartele de timp. Începe perioada de încercare gratuită și explorează o platformă completă de birou de asistență. Alătură-te comunității noastre de clienți mulțumiți și oferă un serviciu de excepție!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!