Ce este o logare unică?
Prin utilizarea logării unice, puteți utiliza un set de acreditări pentru a vă conecta la două sau mai multe aplicații. Funcționează la fel ca contul dvs. Google, unde, cu aceleași acreditări de conectare, puteți accesa e-mailurile, calendarul, drive-ul și celelalte aplicații.
Logarea unică este un element util, deoarece oferă o experiență și comoditate mai bună pentru utilizator. În LiveAgent, clienții pot utiliza SSO cu alte aplicații web bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
De exemplu, în WordPress, după ce administratorul WordPress s-a conectat, ea poate accesa panoul LiveAgent direct din meniul lor de administrare.
Frequently Asked Questions
Ce este o logare unică?
Logarea unică este un serviciu care permite autentificarea sesiunii și a utilizatorilor. Permite unui utilizator să utilizeze un singur set de acreditări de conectare (nume și parolă) pentru a accesa mai multe aplicații.
Este sigură logarea unică?
Logarea unică reduce șansa unui atac de hacker. Utilizatorul se conectează doar o dată pe zi și folosește un set de acreditări în acest sens, ceea ce îmbunătățește securitatea în organizație. Dacă este nevoie de o parolă și un nume separat pentru fiecare aplicație, este mai puțin sigur.
LiveAgent oferă opțiunea de logare unică?
LiveAgent are opțiunea de logare unică cu alte aplicații bazate pe PHP, cum ar fi WordPress sau Magento.
După ce ați aflat mai multe despre logarea unică, poate doriți să explorați cum funcționează SSO în LiveAgent, pentru a înțelege de ce ar trebui să începeți să utilizați această funcție și cum se configurează în contul dumneavoastră. De asemenea, resursele din baza de cunoștințe pot fi extrem de utile pentru a îmbunătăți experiența clienților, oferindu-le răspunsuri rapide și accesibile la întrebările lor. În plus, integrarea eficientă a utilizatorilor este crucială pentru un serviciu clienți excelent; aflați mai multe despre încorporarea utilizatorilor și cum puteți reduce solicitările de asistență prin implementarea tururilor de produse și a listelor de verificare. Dacă sunteți interesat de povești de succes, Hostinger vă poate oferi inspirație despre cum să îmbunătățiți serviciul clienți. În cele din urmă, optimizați experiența de autoservire a clienților cu ajutorul software-ului FAQ, care poate crește satisfacția clienților și productivitatea agenților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"