Ce este un sistem de tichete open source?
Un sistem open source de tichete este o soluție excelentă pentru gestionarea interogărilor clienților, cererilor de asistență sau alte comunicări cu clienții. Deci, este folosit pentru a aloca tichete la cererile și întrebările clienților. Fiecare tichet generat este urmărit și stocat în sistem. Permite agenților să îmbine mai multe cereri.
Acest sistem generează adesea costuri mai mici decât software-ul propriu-zis al sistemului de tichete. Este o modalitate excelentă de a crește eficiența comunicării dvs. de afaceri.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un sistem de tichete open source?
Software-ul open source este un software care poate fi dezvoltat de o comunitate largă de dezvoltare. Un sistem open source de tichete este un sistem care vă permite să gestionați cererile clienților, cererile de servicii și comunicarea cu clienții în general. Este folosit pentru a aloca tichete la cererile și întrebările clienților.
Care sunt avantajele unui sistem de tichete open source?
Permite o gestionare eficientă a tuturor cererilor și întrebărilor clienților, precum și comunicarea cu aceștia prin diferite canale de comunicare. Permite agenților să conecteze mai multe fire. Fiecare tichet generat este urmărit și stocat în sistem. Toate acestea eficientizează și automatizează activitatea agenților.
Puteți utiliza un sistem de tichete open source prin LiveAgent?
Prin LiveAgent puteți utiliza sistemul de tichete open source. Permite un serviciu eficient pentru clienți și automatizarea muncii agenților.
Dacă tocmai ați aflat despre Sistemul de Tichete Open Source, ar putea fi util să descoperiți cum să alegeți cel mai bun sistem de ticketing open source pentru helpdesk-ul dumneavoastră. Acest articol vă va ghida prin diferitele tipuri de sisteme de ticketing și va explica avantajele și dezavantajele fiecăruia.
Pentru a înțelege de ce aveți nevoie de un sistem de tichete, explorați avantajele cheie ale acestuia în articolul De Ce Aveți Nevoie de un Sistem de Tichete?. Veți afla cum poate îmbunătăți eficiența agenților și satisface mai bine clienții.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.