Ce sunt regulile inteligente?
Regulile inteligente sunt un sinonim pentru ceea ce numim reguli la LiveAgent. Regulile vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să oferiți o eficiență mai mare. Regulile sunt declanșate atunci când se intenționează anumite condiții. Fiecare regulă constă dintr-o condiție și acțiune.
Aflați mai multe despre Regulile în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce sunt regulile inteligente?
Politicile inteligente, sau altfel cunoscute sub numele de reguli, vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să creșteți productivitatea agentului. Acestea constau în condiții și acțiuni specifice. Sunt declanșate de o acțiune specifică.
Cum puteți utiliza regulile inteligente?
Regulile inteligente pot fi utilizate, de exemplu, atunci când un tichet este creat dintr-un e-mail, starea tichetului se schimbă, tichetul este definit ca spam, tichetul este transmis de la un agent la altul, agentul este judecat pentru a vedea dacă etichetele tichetului s-au schimbat.
Sunt furnizate regulile inteligente de LiveAgent?
Regulile inteligente sunt furnizate de LiveAgent. Veți găsi toate regulile și posibilitatea de a le crea în fila Reguli.
Dacă ați terminat de citit despre regulile inteligente, următorul pas ar putea fi să explorați regulile de business. Acestea vă vor ajuta să înțelegeți cum să creați și să implementați reguli eficiente în afacerea dumneavoastră. Apoi, puteți descoperi mai multe despre regulile de timp, care sunt esențiale pentru gestionarea eficientă a timpului și pentru a reduce erorile umane. În cele din urmă, aflați cum regulile de automatizare pot economisi timp și bani, îmbunătățind astfel satisfacția clienților și eficiența operațională. Aceste articole vă vor oferi o perspectivă completă asupra utilizării regulilor în LiveAgent pentru a îmbunătăți serviciul clienți.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.