Ce este suportul social?
Atunci când oferiți servicii pentru clienți pe rețelele sociale precum Facebook și Twitter, ceva este denumit furnizarea de suport social. Suportul social este esențial pentru unele mărci sau companii de comerț electronic B2C în care clienții sunt milenari și sunt obișnuiți cu modalități moderne de a intra în contact cu echipa dvs. de asistență.
Integrarea paginii dvs. Facebook și Twitter în LiveAgent este o sarcină ușoară și după câteva minute veți fi complet echipat pentru a oferi suport social. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete, la care agenții pot răspunde pe măsură ce tichetele intră în coadă.
Același lucru este valabil și cu comentariile de pe Facebook și mesajele private pe paginile dvs. de Facebook. Ambele sunt transformate în tichete, astfel încât agenții dvs. nu trebuie să fie conectați constant la Facebook pentru a le răspunde, în schimb, pot continua să lucreze într-o singură aplicație (LiveAgent) și să răspundă la tichete obișnuite.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă suport social?
Suportul socială oferă servicii pentru clienți prin intermediul platformelor de socializare precum Facebook, Instagram sau Twitter. Social media este un canal de comunicare foarte important, prin urmare, oferirea unui astfel de suport este foarte bună pentru companie în ceea ce privește imaginea și ajută la asigurarea satisfacției clienților.
Este important suportul social pentru companii?
Suportul social este extrem de important pentru afaceri, în special pentru mărcile al căror grup țintă principal este generația Y și Z, adică oamenii obișnuiți cu modalitățile moderne de comunicare prin intermediul rețelelor sociale. Rețelele sociale au o mare importanță în construirea imaginilor și au, de asemenea, un impact asupra nivelului de satisfacție a clienților.
Vă permite LiveAgent să oferiți suport social?
LiveAgent vă permite să oferiți suportul social. Software-ul poate fi integrat cu Facebook și Twitter. Toate tweet-urile cu anumite cuvinte cheie pot fi transformate în tichete la care agenții pot răspunde. Același lucru se întâmplă și cu mesajele care sosesc pe paginile de Facebook. Aceasta este o simplificare și automatizare a muncii pentru agenții, care nu trebuie să fie conectați la social media.
După ce ai aflat despre suportul social, te-ar putea interesa să explorezi mai multe despre canalul de asistență. Acest articol explică cum poți îmbunătăți comunicarea cu clienții tăi prin diverse canale de suport. De asemenea, dacă vrei să îți îmbunătățești serviciul pentru clienți, poți citi despre modele de răspuns la reclamațiile din social media. Vei găsi exemple utile care te vor ajuta să gestionezi mai eficient feedback-ul negativ pe platformele sociale. Pentru a îți îmbunătăți prezența pe rețelele sociale, poți verifica alternativele de program informatic de asistență pentru rețele sociale. Aici vei descoperi soluții care te pot ajuta să răspunzi prompt și personalizat clienților tăi. În plus, articolul despre widgetul web îți arată cum să folosești aceste instrumente pentru a crește interacțiunea și funcționalitatea site-ului tău. În final, asigură-te că nu ratezi informațiile despre asistența live, care îți oferă detalii despre cum să oferi suport în timp real clienților tăi.
Descoperiți ce este un target și cum vă poate ajuta să măsurați succesul afacerii dumneavoastră. Aflați cum să utilizați targeturile în LiveAgent pentru a evalua performanța și a îmbunătăți relațiile cu clienții. Începeți o perioadă de încercare gratuită și experimentați beneficiile LiveAgent, un software de top în gestionarea serviciilor pentru clienți.
Descoperiți cum tichetele de asistență facilitează comunicarea cu clienții și eficientizează soluționarea cererilor prin LiveAgent. Încercați gratuit soluția de gestionare a serviciilor pentru clienți, îmbunătățindu-vă productivitatea și satisfacția clienților. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți!
Descoperă detaliile tichetului cu LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți! Află cum să accesezi informațiile esențiale ale tichetelor, inclusiv subiectul, destinatarii și rapoartele de timp. Începe perioada de încercare gratuită și explorează o platformă completă de birou de asistență. Alătură-te comunității noastre de clienți mulțumiți și oferă un serviciu de excepție!