Ce este software-ul call center?
Call center este un loc în care sunt gestionate apelurile de la clienți de o companie. Este folosit pentru a oferi asistență pentru clienți, telemarketing sau pentru a vinde produse sau servicii. Software-ul call center este un set de aplicații și instrumente. Există două categorii ale acestui tip de software: software de Managementul Relațiilor cu Clienții și software de Integrare a Telefoniei Computerizate.

Există, de asemenea, multe tipuri de software call center, de exemplu – bazate pe browser, bazate pe cloud sau software de call center găzduit. Cu software-ul bazat pe cloud, toate informațiile și datele sunt stocate în cloud. Cu software-ul bazat pe browser, toate caracteristicile și funcțiile sunt în browserul utilizatorului.
După ce ați aflat despre software-ul call center, este util să înțelegeți și cum funcționează efectiv un call center. Vă recomandăm să citiți despre Cum funcționează un Call Center? pentru a descoperi cele mai bune funcționalități, cum ar fi redirecționarea automată a apelurilor și răspunsul vocal interactiv.
Dacă sunteți interesat de gestionarea eficientă a resurselor financiare, integrarea de gestionare a facturării poate fi următorul pas. Aflați cum aceste integrări pot îmbunătăți serviciul pentru clienți prin simplificarea proceselor de facturare.
Pentru a comunica eficient modificările din compania dvs., consultați șabloanele de e-mail pentru anunțuri ale companiei. Acestea vă pot ajuta să transmiteți mesaje clare și profesioniste, ceea ce este esențial pentru a menține un serviciu excelent pentru clienți.
În cazul în care vă gândiți să schimbați software-ul, articolul despre migrarea de la Channels la LiveAgent vă poate ghida prin procesul de transfer al datelor. Veți descoperi cum această tranziție poate crește economiile și rentabilitatea investiției.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"