Ce este un software de asistență?
Software-ul de asistență este aici pentru a gestiona relațiile cu clienții. Este o platformă online, unde agenții dvs. pot rezolva problemele clienților.
În programul de asistență, fiecare problemă ridicată este transformată într-un tichet. Aceste tichete nu conțin informații despre client, ci doar despre problema acestuia. Acest lucru poate duce la repetarea tichetelor, iar clienții devin frustrați.
Software-ul de asistență oferă multe avantaje atât pentru agenți, cât și pentru clienți. Agenții pot să atribuie, să prioritizeze și să clasifice tichetele și să sorteze cu ușurință tichetele rezolvate și nesoluționate. Portalul pentru clienți oferă clienților o bază de cunoștințe și un forum comunitar, unde aceștia pot găsi soluții pentru problemele lor.
Frequently Asked Questions
Cum se definește un software de asistență?
Software-ul de asistență este un software care sprijină activitatea echipei de asistență pentru clienți. Datorită acestuia, aveți posibilitatea de a integra toți agenții într-un singur spațiu, de a accesa căsuța de e-mail, chat-uri live, apeluri, formulare de contact, precum și datele clienților, istoricul contactelor și rapoarte.
Care sunt caracteristicile esențiale ale unui software de asistență?
Printre funcțiile necesare ale software-ului de asistență tehnică se numără accesul la toate canalele de comunicare, cum ar fi e-mail, rețele de socializare, chat live și call center, o interfață intuitivă, capacitatea de a se integra cu alte instrumente și opțiuni de cooperare cu alți agenți. Bineînțeles, software-ul trebuie să fie manipulat la un nivel excelent.
LiveAgent oferă software de asistență?
LiveAgent oferă software de asistență tehnică. Software-ul include toate opțiunile necesare pentru a menține departamentul de asistență clienți la cel mai înalt nivel. Nu numai că oferă funcționalitate pe mai multe canale, dar oferă și acces la rapoarte și la istoricul activităților. De asemenea, include o mulțime de funcții suplimentare care pot îmbunătăți activitatea echipei.
După ce ați aflat despre software-ul de asistență, vă recomandăm să explorați cum integrarea de gestionare a facturării vă poate ajuta să simplificați procesele financiare și să oferiți o încercare gratuită pentru a testa eficiența acestuia. De asemenea, dacă sunteți interesat de migrarea de la Freshdesk, descoperiți cum migrarea de la Freshdesk la LiveAgent poate aduce economii semnificative și o asistență pentru clienți excelentă.
Pentru a înțelege mai bine cum să integrați noii utilizatori, consultați articolul despre serviciul clienți – încorporarea utilizatorilor, care vă arată cum să implementați asistența live și să faceți procesul de încorporare mai eficient. Dacă sunteți activ pe Twitter, aflați mai multe despre contactele de asistență Twitter și cum puteți utiliza diverse metode de contact pentru a îmbunătăți interacțiunile cu clienții.
Pentru o înțelegere detaliată a modului în care funcționează un helpdesk și cum poate îmbunătăți satisfacția clienților, vizitați pagina dedicată Helpdesk-ului. În cele din urmă, dacă doriți să experimentați toate aceste beneficii, nu ratați oportunitatea de a începe o perioadă de încercare gratuită de 14 zile cu LiveAgent pentru a vedea cum poate îmbunătăți serviciul pentru clienți.