Ce este un solicitant?
Un solicitant este un nume dat unei persoane care creează un tichet de asistență prin orice canal. Un solicitant este listat, desigur, printre alți clienți de către departamentul de asistență.
Toate tichetele au, în principal, date despre solicitant lângă numele lor. Acest lucru oferă un context sporit persoanelor care se ocupă de tichetele în cauză. Înseamnă că gestionarii tichetelor știu dacă solicitanții au creat tichete pentru probleme identice în trecut, care a fost nivelul lor de satisfacție în legătură cu oricare dintre aceste contacte anterioare și cât de influenți sunt ei social, etc.
Frequently Asked Questions
Ce este un solicitant?
Solicitantul este persoana care creează o cerere către biroul de asistență folosind orice canal disponibil.
Ce permisiuni are un solicitant?
Solicitantul este clientul. Prin urmare, are toate drepturile pe care le poate avea un client care contactează serviciul pentru clienți. În funcție de canalele de comunicare pe care le folosește, el are astfel de permisiuni (dacă acesta contactează prin chat, poate, de exemplu, să trimită un fișier).
Unde puteți găsi datele solicitantului în LiveAgent?
Detaliile solicitantului pot fi găsite în panoul Tichete, lângă numele din listă. Datele care pot fi găsite acolo includ informații precum: clientul a contactat anterior serviciul pentru clienți sau a raportat deja cu privire la aceeași problemă, care a fost nivelul serviciului, și cât este de influent social.
După ce ați citit despre solicitant, vă recomand să explorați mai departe ce sunt regulile de automatizare. Aceste reguli vă pot ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților și să economisiți timp și bani.
De asemenea, ar fi util să aflați mai multe despre timpul de soluționare. Înțelegerea acestui concept vă poate ajuta să îmbunătățiți serviciul oferit clienților.
Dacă sunteți curios despre rolul agenților în biroul de asistență, citiți despre agenți. Veți descoperi ce face un agent și cum poate influența experiența clientului.
Pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții, consultați șabloanele pentru formularul de solicitare a biroului de asistență. Acestea vă pot ajuta să adunați informații valoroase și să economisiți timp.
Nu în ultimul rând, descoperiți importanța regulilor de business. Acestea sunt esențiale pentru eficiența operațională și succesul pe termen lung al companiei dumneavoastră.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"