Ce este un sondaj privind serviciile pentru clienți?
Sondajele și interviurile care sunt completate de către clienți se numesc sondaje de servicii pentru clienți. Acestea ajută la monitorizarea și urmărirea satisfacției clienților.
Scopul sondajelor privind serviciul clienți este de a cunoaște experiența pe care au avut-o clienții și modul în care o companie se poate îmbunătăți pentru a oferi servicii de mai bună calitate pentru clienții săi.
Dacă un client a avut o experiență neplăcută cu serviciul clienți oferit de o companie, cel mai probabil nu va recomanda acea companie sau produsul acesteia nimănui altcuiva. De fapt, atunci când persoanele din cercul său social vor auzi despre această experiență, cel mai probabil nici ele nu vor opta pentru produsele acelei companii.
Frequently Asked Questions
Ce este sondajul privind serviciul clienți?
Sondajul privind serviciul clienți este un chestionar conceput pentru a ajuta companiile să înțeleagă ce cred clienții despre marca, serviciile, produsele și serviciile lor pentru clienți. Datorită acestui lucru, organizațiile au posibilitatea de a-și îmbunătăți produsele, de a optimiza experiența și, de asemenea, de a le oferi clienților ceea ce își doresc.
Care sunt tipurile de sondaje privind serviciul clienți?
Există patru tipuri principale de sondaje. Primul este indicele de satisfacție a clienților (CSAT). Acesta conține întrebări simple, de obicei cu răspunsuri de tip „da” sau „nu”. Al doilea exemplu de sondaj de acest tip este Scorul net de promovare, care le cere clienților să evalueze probabilitatea ca aceștia să recomande un serviciu sau un produs unui prieten pe o scară de la 0 la 10. Apoi, se compară procentul de critici din partea promotorilor. Un alt sondaj este Indicele de efort al clienților (CES). Acesta ne arată cât de mult efort este necesar din partea clienților pentru a utiliza produsul sau cât de multă muncă este necesară pentru a rezolva o problemă de servicii clienți. Ultimul tip este un sondaj de etapă, care este trimis în momente cheie din parcursul clientului. Puteți baza momentul expedierii pe timp sau pe experiență.
Cum se distribuie sondajul privind serviciul clienți?
Puteți distribui un sondaj de opinie privind serviciul clienți în mai multe moduri. Îl puteți trimite prin e-mail, într-un buletin informativ obișnuit, într-o mesagerie chat sau în social media. Trebuie să alegeți calea care credeți că va fi cea mai optimă, dacă să alegeți doar una, mai multe sau poate toate. Acest lucru necesită o analiză specifică.
Dacă ai terminat de citit despre sondajele de serviciu clienți și dorești să aprofundezi înțelegerea ta, poți explora mai multe aspecte legate de satisfacția serviciului pentru clienți. Acest articol îți va explica cum să măsori și să îmbunătățești satisfacția clienților tăi. De asemenea, articolul despre serviciul clienți online îți va oferi informații despre cum să oferi o experiență de calitate clienților tăi în mediul digital. Dacă ești interesat de gestionarea eficientă a serviciilor, citește articolul despre software-ul de gestionare a serviciilor, care îți va arăta cum să îți îmbunătățești procesele interne. În plus, pentru a crea sondaje eficiente, poți consulta articolul despre întrebări de sondaj privind satisfacția clienților. Acesta îți va oferi șabloane gratuite și cele mai bune practici. Nu uita să verifici și informațiile despre timpul de soluționare, esențial pentru a îmbunătăți rapiditatea răspunsurilor tale. În cele din urmă, pentru o imagine de ansamblu asupra importanței experienței clienților, citește articolul despre experiența clienților, care îți va arăta cum să îți îmbunătățești serviciile pentru a crește satisfacția clienților.
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!