Ce este un tichet separat?
Uneori, un client pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet. Una dintre întrebări ar putea fi o întrebare ușoară de pre-vânzare, iar cealaltă o întrebare tehnică, mai complexă. Pentru o mai bună comoditate și o gestionare mai ușoară, puteți utiliza funcția de separare a tichetului. Separarea tichetului va reduce practic tichetul în jumătate și va crea altul cu un nou id.

În legătură cu exemplul dat mai sus, puteți continua să discutați întrebări de pre-vânzare în tichetul original și să transferați întrebările tehnice în departamentul corespunzător.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul separarea tichetului?
Funcția de separare a tichetului vă permite să împărțiți un tichet cu două întrebări diferite în două tichete. Acest lucru permite ca întrebările înainte de vânzare să fie discutate în tichetul original și întrebările tehnice să fie transferate către departamentul corespunzător.
Cum puteți utiliza funcția de separare a tichetului?
Funcția de separare a tichetului funcționează bine atunci când clientul pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet - una poate fi, de exemplu, o întrebare ușoară cu privire la vânzări, iar cealaltă o întrebare tehnică. Separarea unui astfel de tichet în două permite gestionarea eficientă a unei cereri simple, iar cele mai dificile pot fi, de asemenea, trimise echipei tehnice. Acest lucru permite creșterea eficienței și facilitează comunicarea.
Cum puteți folosi funcția de separare a tichetului?
Când primiți un tichet cu două întrebări separate, faceți clic pe cele trei puncte din dreapta tichetului și faceți clic pe „Separare”. Puteți selecta opțiunea „Auto separare” care va duplica tichetul. Apoi, departamentele relevante se pot ocupa de problemele respective într-un singur tichet.
După ce ați citit despre tichetele divizate, ar putea fi util să explorați în continuare cum funcționează tichetele divizate. Acestea vă pot ajuta să organizați mai eficient cerințele clienților și să îmbunătățiți fluxul de lucru al echipei dumneavoastră.
Un alt aspect important este domeniul tichetului agentului, care vă poate oferi o mai bună înțelegere a modului în care sunt gestionate tichetele în echipa dumneavoastră. Cunoașterea acestei funcționalități vă poate ajuta să îmbunătățiți timpul de răspuns și satisfacția clienților.
De asemenea, puteți afla mai multe despre distribuirea automată a tichetelor și cum poate acest proces să economisească timp și resurse pentru compania dumneavoastră. Este esențial să înțelegeți cum să configurați corect această funcție pentru a maximiza eficiența echipei de suport.
Nu în ultimul rând, este important să cunoașteți bazele serviciului clienți. Acest articol vă va ajuta să înțelegeți mai bine cum să interacționați cu clienții și să le oferiți soluții rapide și eficiente.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.