Ce este un status personalizat?
Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.

Frequently Asked Questions
Ce semnifică un status personalizat?
Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.
Cum să verificați status-ul personalizat?
Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.
Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?
Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.
După ce ați aflat despre statusurile personalizate, ar putea fi util să explorați cum software-ul FAQ poate optimiza experiența de autoservire a clienților. Acesta nu doar reduce întrebările repetitive, ci și crește satisfacția clienților. De asemenea, descoperiți cum programele CRM pot amplifica păstrarea clienților și vă pot ajuta să îmbunătățiți produsele și serviciile. Aceste programe sunt esențiale pentru crearea celei mai bune experiențe pentru clienți. Pentru a aprofunda interacțiunile cu clienții, citiți despre interacțiunile cu clienții. Aici veți găsi sfaturi despre cum să arătați recunoștință și empatie, îmbunătățind astfel interacțiunile. În final, asigurați-vă că înțelegeți bine regulile de business, care sunt cruciale în gestionarea eficientă a afacerii și în crearea unei strategii de succes pentru serviciul clienți.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.