Ce este un status personalizat?
Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.
Frequently Asked Questions
Ce semnifică un status personalizat?
Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.
Cum să verificați status-ul personalizat?
Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.
Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?
Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.
După ce ați aflat despre statusurile personalizate, ar putea fi util să explorați cum software-ul FAQ poate optimiza experiența de autoservire a clienților. Acesta nu doar reduce întrebările repetitive, ci și crește satisfacția clienților. De asemenea, descoperiți cum programele CRM pot amplifica păstrarea clienților și vă pot ajuta să îmbunătățiți produsele și serviciile. Aceste programe sunt esențiale pentru crearea celei mai bune experiențe pentru clienți. Pentru a aprofunda interacțiunile cu clienții, citiți despre interacțiunile cu clienții. Aici veți găsi sfaturi despre cum să arătați recunoștință și empatie, îmbunătățind astfel interacțiunile. În final, asigurați-vă că înțelegeți bine regulile de business, care sunt cruciale în gestionarea eficientă a afacerii și în crearea unei strategii de succes pentru serviciul clienți.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!
Scorul de satisfacție a clienților
Descoperiți tot ce trebuie să știți despre Scorul de Satisfacție a Clienților pe LiveAgent. Aflați cum să măsurați și să îmbunătățiți satisfacția clienților prin sondaje online și apeluri telefonice, cu exemple practice și șabloane de e-mail. Înregistrați-vă pentru un cont gratuit și începeți să monitorizați satisfacția clienților pentru a le depăși așteptările!