Ce este un subdomeniu?
Subdomeniul este un domeniu care face parte dintr-un domeniu mai mare numit domeniu rădăcină. Deoarece LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, fiecare cont LiveAgent al clientului trebuie să aibă propriul subdomeniu specific. În practică înseamnă că toate conturile sunt instalate ca subdomenii ale domeniului rădăcină www.ladesk.com.
Subdomeniul final arată astfel: youraccount.ladesk.com
Dacă nu vă place domeniul dvs. actual, puteți solicita întotdeauna asistența noastră pentru a vă muta contul la altul disponibil. De asemenea, vă puteți parca contul LiveAgent pe propriul domeniu.
Frequently Asked Questions
Ce este un subdomeniu?
Un subdomeniu este un domeniu care face parte din domeniul rădăcină, este o secțiune suplimentară a numelui de domeniu principal. Puteți avea mai multe subdomenii în domeniul dvs. principal, fiecare cu resurse diferite. Subdomeniile nu trebuie să fie unite la aceeași găzduire ca domeniul principal.
De ce aveți nevoie de un subdomeniu pentru a utiliza LiveAgent?
LiveAgent este o aplicație bazată pe cloud, prin urmare, fiecare cont de client LiveAgent trebuie să aibă propriul său subdomeniu. În practică, aceasta înseamnă că toate conturile sunt instalate ca domenii principale ale domeniului principal ladesk.com.
Este posibil să vă schimbați subdomeniul în LiveAgent?
Dacă doriți să schimbați subdomeniul în LiveAgent, puteți cere să vă transferați contul la alt acces. De asemenea, vă puteți atribui contul LiveAgent propriului domeniu.
După ce ați aflat despre subdomenii, puteți explora mai multe despre gestionarea conținutului vs. gestionarea cunoștințelor pentru a înțelege cum să organizați și să utilizați eficient informațiile în afacerea dumneavoastră. Acest articol vă va oferi o comparație detaliată între cele două tipuri de management și cum pot ele să se integreze pentru a îmbunătăți fluxul de lucru.
Dacă sunteți interesat să îmbunătățiți relațiile cu clienții, descoperiți mai multe în Introducere în interacțiunile cu clienții. Acest ghid vă va arăta cum să comunicați eficient și să creați o experiență pozitivă pentru clienți prin tehnici simple și practice.
Pentru a eficientiza procesul de răspuns la întrebările clienților, aflați ce sunt răspunsurile predefinite și cum le puteți implementa. Veți învăța să creați și să gestionați răspunsuri rapide care economisesc timp și îmbunătățesc experiența clientului.
Dacă doriți să oferiți clienților o experiență de autoservire eficientă, explorați cum software-ul FAQ poate fi un instrument puternic. Aceasta poate reduce întrebările repetitive și poate crește satisfacția clienților printr-un sistem bine organizat de întrebări frecvente.
Descoperiți ce este un target și cum vă poate ajuta să măsurați succesul afacerii dumneavoastră. Aflați cum să utilizați targeturile în LiveAgent pentru a evalua performanța și a îmbunătăți relațiile cu clienții. Începeți o perioadă de încercare gratuită și experimentați beneficiile LiveAgent, un software de top în gestionarea serviciilor pentru clienți.
Descoperiți cum tichetele de asistență facilitează comunicarea cu clienții și eficientizează soluționarea cererilor prin LiveAgent. Încercați gratuit soluția de gestionare a serviciilor pentru clienți, îmbunătățindu-vă productivitatea și satisfacția clienților. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți!
Descoperă detaliile tichetului cu LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți! Află cum să accesezi informațiile esențiale ale tichetelor, inclusiv subiectul, destinatarii și rapoartele de timp. Începe perioada de încercare gratuită și explorează o platformă completă de birou de asistență. Alătură-te comunității noastre de clienți mulțumiți și oferă un serviciu de excepție!