Ce este un target?
Uneori s-ar putea să trebuiască să anunțați un sistem terț cu privire la un tichet nou sau la o modificare importantă a unui tichet (de exemplu, un răspuns nou în tichet). Targetele sunt similare condițiilor.
Pe baza condițiilor, puteți executa mai multe activități, fie direct în LiveAgent, executând reguli, fie în aplicații terțe, prin API.
Frequently Asked Questions
Cum este definit termenul target?
Target-ul este un element important care vă permite să măsurați dacă a fost atins rezultatul planificat.
Care sunt avantajele utilizării targeturilor?
Obiectivele vă permit să evaluați dacă compania a avut succes într-un anumit domeniu. Obiectivele ar trebui să fie măsurabile, apoi puteți obține o analiză cantitativă a progresului dvs.
Puteți utiliza targeturile în LiveAgent?
Puteți utiliza obiective în LiveAgent. Vă permite să evaluați dacă compania a obținut rezultatele scontate.
După ce ați aflat despre ce înseamnă un target, ar trebui să explorați cum serviciul automatizat pentru clienți poate îmbunătăți eficiența echipei dvs. Acest articol vă va ghida prin avantajele automatizării și cum să implementați procesele automatizate pentru a oferi o experiență mai bună clienților.
De asemenea, descoperiți puterea șabloanelor de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți. Aceste șabloane vă pot ajuta să mențineți o comunicare eficientă cu clienții și să îmbunătățiți satisfacția acestora prin mesaje bine structurate și prompte.
Pentru a înțelege mai bine cum să gestionați interacțiunile cu clienții, citiți despre detaliile tichetului. Veți afla cum să organizați și să analizați eficient tichetele pentru a răspunde rapid și eficient nevoilor clienților.
Nu în ultimul rând, explorați importanța educației pentru serviciul clienți. Acest articol vă va arăta cum să pregătiți echipa pentru a oferi asistență de calitate și cum să continuați îmbunătățirea abilităților pentru a menține un standard ridicat de servicii.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.