Ce este un protocol Tel Link?
Protocoalele Tel-link sunt utilizate pentru configurarea opțiunilor de apelare online (clic pentru apel). Prin utilizarea unui protocol tel-link, pe un site web se creează o legătură de apel cu numărul de telefon, de obicei sub formă de text link, buton sau imagine. Dând clic pe acest link, clienții pot iniția un apel telefonic direct conectat la un număr de telefon la alegere. Majoritatea browserelor web moderne acceptă detectarea automată a numerelor, astfel încât numerele de telefon se transformă automat în linkuri. Uneori s-ar putea să doriți să o faceți singur.
Clienții nu trebuie să descarce alt software decât pluginurile standard, cum ar fi Flash. Aceasta elimină îngrijorările legate de descărcarea de un software dăunător, cum ar fi malware sau spyware. O mulțime de tehnologii click-to-call sunt un serviciu web-to-phone fără client, ceea ce înseamnă că apelul are loc în afara computerului utilizatorului.
Oferirea clienților cu o opțiune de clic pentru a apela este o opțiune valoroasă, deoarece le permite clienților să comunice direct cu agenții dvs.
Cum faceți hyperlink la un număr de telefon?
E simplu. Copiați codul de mai jos pe site-ul dvs. și înlocuiți numărul de telefon dintre ghilimele cu al dvs.
After you save the changes, you should see your phone number hyperlinked on your website. After your customers click on the link a phone communication between them and your agent is set up.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Doriți să vă îmbunătățiți și mai mult afacerea?
Embedding a telephone link into your website is a great start for gaining loyal customers. However, if you would like to create an efficient and effective customer service to increase your revenue and gain a competitive advantage, try out a help desk solution. The best help desk software includes Emails, Calls, Live Chat, Forums, KnowledgeBase, Social media customer inquiries, and more!
If you would like to learn more, check out LiveAgent – Features right now.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
What is a Tel Link?
Tel link is a telephone link used on websites. Simply said, it makes your phone number clickable. Therefore, whenever the customer wants to contact you, he/she can click on the link and connect with your customer support right away.
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
Should I put my mobile phone number on my website?
Tel Link is a beneficial addition to any website/business looking to provide better customer service/support. The benefits usually include improved customer satisfaction and customer relationships. Moreover, it can increase your sales or, in general, conversions.
După ce ați aflat despre protocolul Tel link, ar putea fi util să explorați integrarea cu TelefonBG. Această integrare vă poate oferi avantaje importante și vă arată cum să utilizați TelefonBG cu LiveAgent pentru un serviciu clienți mai eficient.
Descoperiți ce este un target și cum vă poate ajuta să măsurați succesul afacerii dumneavoastră. Aflați cum să utilizați targeturile în LiveAgent pentru a evalua performanța și a îmbunătăți relațiile cu clienții. Începeți o perioadă de încercare gratuită și experimentați beneficiile LiveAgent, un software de top în gestionarea serviciilor pentru clienți.
Descoperiți cum tichetele de asistență facilitează comunicarea cu clienții și eficientizează soluționarea cererilor prin LiveAgent. Încercați gratuit soluția de gestionare a serviciilor pentru clienți, îmbunătățindu-vă productivitatea și satisfacția clienților. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți!
Descoperă detaliile tichetului cu LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți! Află cum să accesezi informațiile esențiale ale tichetelor, inclusiv subiectul, destinatarii și rapoartele de timp. Începe perioada de încercare gratuită și explorează o platformă completă de birou de asistență. Alătură-te comunității noastre de clienți mulțumiți și oferă un serviciu de excepție!