Ce este un tichet rezolvat?
Un tichet este considerat rezolvat atunci când un client sau un agent apasă butonul de rezolvare. Alternativ, un tichet poate fi rezolvat automat printr-o regulă sau după un anumit timp de inactivitate.
Tichetul rezolvat este, de obicei, ultima etapă a ciclului de viață al tichetului. Dacă un bilet este rezolvat, acesta poate fi redeschis din nou în funcție de situație.
Frequently Asked Questions
Ce este un tichet rezolvat?
Un tichet rezolvat este un tichet de la un client care a fost deja rezolvat. Aceasta este penultima etapă în ciclul de viață al tichetelor. După aceea, tichetul se termină.
Cum se pot rezolva tichetele în LiveAgent?
În LiveAgent, orice agent poate lua în considerare comunicările. Dacă agentul are cele mai mici privilegii în sistem, își poate rezolva doar tichetele sale, în timp ce dacă acesta este administrator sau proprietar, are acces la toate tichetele.
Unde puteți găsi tichetele rezolvate în LiveAgent?
Tichetele rezolvate pot fi găsite în fila Tichete din panoul LiveAgent. Aici puteți găsi toate rapoartele, indiferent de statusul lor.
Dacă doriți să înțelegeți mai bine cum să utilizați eficient Butonul De Rezolvat, explorați cum poate acest instrument să vă ajute să îmbunătățiți satisfacția clienților. Descoperiți cum gestionarea timpului și eficiența pot crește prin utilizarea butonului De Rezolvat. Dacă întâmpinați frecvent probleme cu tichetele, aflați mai multe despre Tichetul cu probleme și cum să le rezolvați eficient pentru a îmbunătăți experiența clientului. În plus, înțelegerea detaliilor fiecărui tichet poate fi crucială, așa că aruncați o privire asupra Detaliilor tichetului pentru a vă asigura că nu scăpați niciun aspect important. Timpul de soluționare este esențial pentru un serviciu eficient, așa că descoperiți cum puteți îmbunătăți acest aspect citind despre Timpul de soluționare. În cele din urmă, nu ratați informațiile despre Distribuirea automată a tichetelor, care poate economisi timp și bani, îmbunătățind în același timp satisfacția clienților.