Ce reprezintă tichetele restante?
Tichetele restante reprezintă o expresie pe care managerii de asistență clienți o folosesc pentru a denumi tichetele nerezolvate într-o anumită perioadă de timp. Tichetele pot fi nerezolvate din numeroase motive – poate exista un volum mare de tichete, o performanță scăzută a agenților sau pur și simplu un vârf neașteptat.
Este esențial să țineți evidența tichetelor restante pentru a vă da seama dacă este nevoie de noi angajări sau de mai multă instruire pentru reprezentanții serviciului clienți. Aceasta vă oferă informații generale despre performanța echipei de asistență și despre momentul în care este nevoie de personal suplimentar.
Dacă există prea multe tichete nerezolvate în dosarul de tichete, acest lucru poate duce la clienți nemulțumiți.
Tichete Restante
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă tichetele restante?
Tichete restante reprezintă un termen care se referă la cererile nerezolvate într-o anumită perioadă de timp. Pot exista mai multe motive, inclusiv performanța limitată a agentului, numărul de solicitări și dependențele. Tichetele restante sunt, de asemenea, o măsură foarte bună de urmărit pentru a afla cât de eficient este procesul de asistență. De asemenea, ajută la evaluarea nivelului de satisfacție a clienților.
Care sunt riscurile de a avea un număr mare de tichete restante?
Riscurile asociate cu tichetele restante sunt, în primul rând, tratarea prea lentă a cererilor primite, ceea ce poate frustra clienții, și eficiența scăzută a agenților, care poate rezulta nu numai din suprasolicitare, ci și din prioritizarea greșită. Deși este o situație ocazională, aceasta poate însemna că în anumite perioade interesul clienților crește, dar dacă este o situație regulată, poate avea un impact asupra satisfacției clienților și a imaginii de marcă.
Cum să evitați să aveți tichete restante?
Pentru a evita tichetele restante, puteți prioritiza tichetele. Acest lucru ar trebui cu siguranță să vă ușureze munca și să o facă mai eficientă. Solicitați echipei dvs. să lucreze împreună și să se ajute reciproc pentru a rezolva tichetele. Menținerea unui ritm de lucru adecvat sprijină, de asemenea, curățarea eficientă a tichetelor.
După ce ați explorat pagina curentă, vă recomandăm să citiți despre tichete cu probleme, unde veți găsi detalii despre cum să gestionați eficient aceste situații. Este esențial pentru a îmbunătăți serviciul pentru clienți și pentru a oferi o experiență pozitivă clienților.
De asemenea, vă poate interesa să aflați cum să oferiți asistență tehnică online, un aspect important în susținerea clienților prin diverse canale de comunicare. Nu în ultimul rând, descoperiți cum să folosiți șabloane de e-mail pentru a urmări și soluționa eficient solicitările clienților, asigurându-vă că fiecare interacțiune este clară și eficientă.