Ce este ticketing-ul telefonic?
Fiecare apel telefonic de la un client către departamentul de asistență este arhivat sub formă de tichet. Tichetul conține informații despre apelant, agent și conversația dintre ei. Când se efectuează un alt apel referitor la același subiect, informațiile despre acesta sunt adăugate la tichetul anterior.
Ticketing-ul este important pentru a ține evidența tuturor acțiunilor. Nu numai apelurile telefonice, ci și e-mailurile și alte mijloace de comunicare sunt transformate în tichete. Acest lucru ajută la menținerea unității și ordinii între toate canalele.
Frequently Asked Questions
Ce este ticketing-ul telefonic?
Telefoanele efectuate de clienți către serviciul de asistență sunt arhivate sub formă de tichete. Conține informații despre utilizatorul apelant, agentul care gestionează cazul și conversația dintre aceștia.
Cum puteți utiliza ticketing-ul telefonic?
Tichetele telefonice vă permit să colectați informații despre clienți, colectând povești despre comunicarea dintre client și companie. Datorită acestui fapt, aveți unitate și ordine în comunicare pe toate canalele.
Puteți utiliza ticketing-ul telefonic prin LiveAgent?
LiveAgent oferă opțiunea de tichete telefonice. Datorită software-ului, puteți utiliza telefoanele la un nivel superior și astfel puteți dezvolta nivelul de servicii pentru clienți.
Dacă doriți să vă eficientizați activitatea și să economisiți timp în gestionarea tichetelelor, ar trebui să citiți mai multe despre reguli de automatizare. Acestea vă vor ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților și să minimizați erorile umane.
Pentru o mai bună gestionare a tichetelelor, aflați ce este un sistem de ticketing. Întrebările frecvente vă pot oferi informații esențiale despre cum să îmbunătățiți serviciul pentru clienți.
În plus, cunoașterea rolului unui agent de birou de asistență vă poate ajuta să vă creșteți productivitatea. Descoperiți cum să adăugați și să gestionați agenții pentru un suport mai eficient.
Pentru a identifica corect apelurile primite, serviciul de identificare a numărului apelat este esențial. Află cum funcționează acest serviciu și diferențele dintre el și alte metode de identificare.
De asemenea, înțelegerea domeniului tichetului agentului poate îmbunătăți semnificativ gestionarea tichetelelor. Întrebările frecvente vă pot ghida în setarea și verificarea domeniului tichetelor.
În cele din urmă, învățați cum etichetele de birou de asistență pot spori eficiența și productivitatea agenților. Personalizarea etichetelor și utilizarea rapoartelor de etichete sunt cheia pentru un serviciu pentru clienți mai eficient.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.