Ce este un timp de soluționare?
Timpul de soluționare este timpul în care un tichet este rezolvat. Acesta începe în momentul în care un tichet intră în departamentul de asistență și se termină când agentul sau clientul apasă butonul Rezolvat. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal.
Cea mai tipică situație în care este rezolvat automat un tichet este atunci când un client scrie o anumită întrebare, agentul de asistență pentru clienți răspunde la tichet, iar clientul nu răspunde niciodată. De obicei, o regulă este declanșată după câteva zile de inactivitate, regulă care în acest scenariu va rezolva un tichet.
Frequently Asked Questions
Ce este Timpul de Soluționare?
Timpul de soluționare este timpul de la solicitarea clientului până când situația este complet rezolvată, atunci când agentul apasă butonul Rezolvat (uneori acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal).
Cum puteți calcula Timpul de Soluționare?
Pentru a calcula timpul de soluționare, împărțiți timpul total aferent tuturor apelurilor, la numărul de solicitări procesate.
Cum puteți îmbunătăți timpul de soluționare?
Pentru a îmbunătăți timpul de soluționare, în primul rând asigurați servicii de calitate pentru clienți. Agenții ar trebui să fie pregătiți corespunzător pentru munca lor și ar trebui să aibă instrumentele potrivite pentru a-i ajuta în munca lor. Datorită software-ului LiveAgent, munca poate fi automatizată, agentul poate gestiona toate canalele de comunicare dintr-un singur loc și are acces la rapoarte.
După ce ați aflat despre timpul de soluționare, vă recomandăm să explorați mai multe informații despre serviciul de chat. Descoperiți ce este serviciul de chat și cum poate îmbunătăți comunicarea cu clienții dumneavoastră.
De asemenea, vă poate interesa să aflați despre chat-ul live. Aflați cum acest instrument poate transforma vizitatorii site-ului în clienți și poate reduce costurile operaționale.
Nu uitați să aruncați o privire și asupra asistenței prin chat live. Veți descoperi cum acest tip de asistență poate crește satisfacția clienților și poate îmbunătăți experiența utilizatorului.
Dacă doriți să explorați opțiuni fără costuri, verificați clientul de chat gratuit. Veți înțelege mai bine ce poate oferi software-ul de servicii pentru clienți fără a afecta bugetul.
În cele din urmă, aruncați o privire la camera de conversații web. Descoperiți cum acest spațiu virtual poate facilita interacțiunile directe cu clienții.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"