Ce este un timp de soluționare?
Timpul de soluționare este timpul în care un tichet este rezolvat. Acesta începe în momentul în care un tichet intră în departamentul de asistență și se termină când agentul sau clientul apasă butonul Rezolvat. Uneori, acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal.
Cea mai tipică situație în care este rezolvat automat un tichet este atunci când un client scrie o anumită întrebare, agentul de asistență pentru clienți răspunde la tichet, iar clientul nu răspunde niciodată. De obicei, o regulă este declanșată după câteva zile de inactivitate, regulă care în acest scenariu va rezolva un tichet.
Frequently Asked Questions
Ce este Timpul de Soluționare?
Timpul de soluționare este timpul de la solicitarea clientului până când situația este complet rezolvată, atunci când agentul apasă butonul Rezolvat (uneori acest lucru poate fi rezolvat automat printr-o regulă care rulează în fundal).
Cum puteți calcula Timpul de Soluționare?
Pentru a calcula timpul de soluționare, împărțiți timpul total aferent tuturor apelurilor, la numărul de solicitări procesate.
Cum puteți îmbunătăți timpul de soluționare?
Pentru a îmbunătăți timpul de soluționare, în primul rând asigurați servicii de calitate pentru clienți. Agenții ar trebui să fie pregătiți corespunzător pentru munca lor și ar trebui să aibă instrumentele potrivite pentru a-i ajuta în munca lor. Datorită software-ului LiveAgent, munca poate fi automatizată, agentul poate gestiona toate canalele de comunicare dintr-un singur loc și are acces la rapoarte.
După ce ați aflat despre timpul de soluționare, vă recomandăm să explorați mai multe informații despre serviciul de chat. Descoperiți ce este serviciul de chat și cum poate îmbunătăți comunicarea cu clienții dumneavoastră.
De asemenea, vă poate interesa să aflați despre chat-ul live. Aflați cum acest instrument poate transforma vizitatorii site-ului în clienți și poate reduce costurile operaționale.
Nu uitați să aruncați o privire și asupra asistenței prin chat live. Veți descoperi cum acest tip de asistență poate crește satisfacția clienților și poate îmbunătăți experiența utilizatorului.
Dacă doriți să explorați opțiuni fără costuri, verificați clientul de chat gratuit. Veți înțelege mai bine ce poate oferi software-ul de servicii pentru clienți fără a afecta bugetul.
În cele din urmă, aruncați o privire la camera de conversații web. Descoperiți cum acest spațiu virtual poate facilita interacțiunile directe cu clienții.
Descoperiți instrumentul de monitorizare a timpului oferit de LiveAgent, ideal pentru urmărirea eficienței și productivității agenților. Obțineți o privire de ansamblu asupra performanțelor și echilibrați volumul de muncă al echipei. Începeți o perioadă de încercare gratuită pentru a optimiza gestionarea timpului fără a necesita un card de credit.
Descoperiți cum șabloanele de răspuns agenți de la LiveAgent pot economisi timp și îmbunătăți experiența clienților prin răspunsuri rapide și personalizabile la tichete de asistență. Creați și editați simplu șabloanele pentru o gestionare eficientă a cerințelor clienților. Începeți acum cu un cont gratuit și experimentați beneficiile LiveAgent!
Descoperiți ce este valoarea în afaceri și cum influențează satisfacția clienților! Aflați cum să construiți o valoare ridicată prin servicii de asistență excelente, exemple practice și soluții pentru creșterea rentabilității investițiilor. Explorați cum LiveAgent vă poate ajuta să creați un impact pozitiv asupra clienților dvs. și să vă optimizați serviciile de suport. Începeți acum perioada de încercare gratuită!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!