Ce este un timp mediu de gestionare?
Timpul mediu de gestionare este timpul mediu pe care îl petrec reprezentanții clienților pentru toate activitățile. Include timpul de apel, timpul de așteptare, chaturile și rezolvarea problemelor clienților. Acesta trebuie să fie cât mai scăzut posibil. Timpul înseamnă bani, deci este necesar să urmăriți acest timp. Arată cât timp este necesar pentru rezolvarea problemelor și care întrebări sunt mai consumatoare de timp pentru agenți. Puteți urmări viteza medie de răspuns, nivelul de serviciu și multe altele. Ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Întrebări frecvente
Ce înseamnă AHT?
AHT, sau timpul mediu de service, este unul dintre indicatorii cei mai frecvenți măsurați în call center. AHT indică durata medie a interacțiunilor cu clienții. Apelul este măsurat de la inițierea apelului de către client pe tot parcursul apelului, până la sfârșitul acestuia.
Ce este un bun timp mediu de gestionare?
Un timp mediu bun de gestionare ar trebui să fie atât de bună calitate, cât și rapid. Revista Call Center a calculat standardul global AHT. Acesta a fost de 6 minute și 3 secunde. Totodată, toate acestea depind de industria în care are loc serviciul pentru clienți.
Cum să verificați AHT în LiveAgent?
Puteți verifica AHT în LiveAgent în raportul Time. Acolo puteți verifica atât timpul de service al tichetelor individuale, cât și timpul mediu de gestionare a tuturor tichetelor.
După ce ai citit despre timpul mediu de gestionare, poate vrei să afli mai multe despre cum să îmbunătățești acest aspect esențial al serviciului pentru clienți. Începe cu articolul despre Ce este un bun timp mediu de gestionare?, care îți va oferi un ghid clar despre ce înseamnă AHT și cum să îți optimizezi procesele. Dacă ești curios să afli cum să verifici AHT în LiveAgent, secțiunea Cum să verificați AHT în LiveAgent? îți va arăta pașii simpli pentru a monitoriza eficiența echipei tale. Aceste articole sunt resurse excelente pentru a înțelege mai bine cum să gestionezi eficient apelurile și cererile clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.