Ce face transferul tichetului?
Tichetele pot fi transferate între departamente și/sau agenți. În mod implicit, într-o nouă instanță LiveAgent goală, toate tichetele aparțin departamentului general. Dacă creați mai multe departamente și adăugați mai mulți agenți, puteți selecta dintr-un meniu derulant pentru a transfera proprietarul tichetului.
Toate transferurile de tichete sunt marcate, ora exactă și persoana responsabilă de transfer pot fi văzute în firul tichetului.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un transfer de tichet?
Un tichet transferat este un tichet care este transferat de la un departament la altul sau de la un agent la altul.
Cum puteți utiliza opțiunea de transfer de tichet?
Pentru a utiliza opțiunea de transfer al tichetului, trebuie să selectați tichetul pe care doriți să îl transferați și apoi să selectați agentul sau departamentul la care doriți să fie transferat.
Este disponibilă în funcția de transfer al tichetelor în LiveAgent?
Transferul tichetelor este disponibil în LiveAgent. Opțiunea implicită face ca toate tichetele să aparțină secțiunii generale. Dacă aveți mai multe departamente și mai mulți agenți, trebuie să selectați din meniul derulant pentru a transfera proprietarul tichetelor.
După ce ați înțeles cum funcționează transferul tichetelor, s-ar putea să fiți interesat să explorați cum distribuirea automată a tichetelor poate îmbunătăți eficiența echipei dumneavoastră. Aceasta este o metodă excelentă pentru a economisi timp și a crește satisfacția clienților. De asemenea, ar putea fi util să aflați mai multe despre serviciul clienți, unde veți descoperi soluții pentru a îmbunătăți experiența clientului. În plus, serviciul automatizat pentru clienți oferă strategii pentru a automatiza procesele și a ușura sarcinile echipei de suport. Automatizarea poate face o diferență semnificativă în gestionarea eficientă a interacțiunilor cu clienții. Nu în ultimul rând, puteți explora interacțiunea cu clienții pentru a învăța cum să creați relații solide și să îmbunătățiți comunicarea cu clienții. Acest ghid vă va ajuta să obțineți excelență în serviciul oferit.
Descoperiți cum distribuirea tichetelor cu LiveAgent îmbunătățește eficiența și productivitatea agenților prin partajarea rapidă și sigură a tichetelor. Beneficiați de caracteristici avansate pentru serviciul clienților, telefonie VoIP și autoservire. Încercați gratuit și optimizați fluxul de lucru al echipei dvs.!
Descoperiți cum tichetele de asistență facilitează comunicarea cu clienții și eficientizează soluționarea cererilor prin LiveAgent. Încercați gratuit soluția de gestionare a serviciilor pentru clienți, îmbunătățindu-vă productivitatea și satisfacția clienților. Alăturați-vă comunității noastre de clienți mulțumiți!