Ce este valoarea pe viață?
În termeni comerciali, valoarea pe durata de viață sau (LTV) reprezintă valoarea monetară sau valoarea pe care o puteți obține de la un client în ceea ce privește relația acestuia cu compania dvs.
Valoarea pe durata de viață este un indicator foarte puternic în materie de resurse umane și de finanțare. Deși se bazează în mare măsură pe estimări, dar oferă o imagine clară a numărului de clienți pe care îi puteți obține în anii următori și cât de benefică este pentru dvs. obținerea unei clientele. În plus, oferă o analiză cost-beneficiu (ACB) pentru a determina dacă ar trebui să câștigați clienți și costurile de a câștiga un client.
Frequently Asked Questions
Ce este valoarea pe viață?
Valoarea pe durata de viață a clientului, adică CLV sau LTV, este una dintre statisticile cheie care vă permite să urmăriți un client în cadrul serviciului pentru clienți. Aceasta vă permite să determinați cât de valoros este un client pentru compania dvs. pe baza întregii relații dintre client și companie. Acest indicator ajută companiile să elaboreze strategii de achiziționare de noi clienți și de păstrare a celor care au cumpărat deja ceva.
Cum se calculează valoarea pe viață?
Pentru a calcula valoarea pe termen lung a unui client, trebuie mai întâi să calculați valoarea medie a achizițiilor pe care le-a făcut și apoi să înmulțiți acest număr cu frecvența medie a achizițiilor. În acest fel se determină valoarea clientului. În etapa următoare, trebuie să o înmulțițiți cu speranța de viață a clientului.
Cum se poate îmbunătăți valoarea pe viață?
Există mai multe considerente pentru creșterea valorii pe durata de viață a clientului. În primul rând, puteți livra conținut valoros care să vă implice clienții. În al doilea rând, un serviciu eficient pentru clienți va fi un aspect esențial aici. De asemenea, este esențial să vă ascultați clienții, precum și să le oferiți o experiență personalizată.
După ce ați citit despre valoarea pe viață a clientului, poate doriți să aflați în ce constă valoarea clientului și cum poate fi obținută. Acest articol vă va ghida prin beneficiile și principiile de bază ale creării valorii clientului. De asemenea, este util să înțelegeți cum un software de serviciu poate îmbunătăți experiența clienților. Aflați când și de ce aveți nevoie de un astfel de software și care sunt avantajele lui. În plus, un manager de servicii pentru clienți joacă un rol crucial în asigurarea satisfacției clienților. Descoperiți cine este acest manager și de ce este esențial pentru afacerea dvs. În cele din urmă, pentru o înțelegere completă, explorați ce înseamnă serviciul clienți și cum poate fi optimizat pentru a îmbunătăți satisfacția clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.