Ce este o voce?
Comunicarea vocală poate fi în unele cazuri mai ușoară decât prin chat sau email. Apelurile sunt în special populare pentru întrebările non-tehnice precum cele legate de pre-vânzare sau facturare care pot fi rezolvate cu ușurință prin telefon.
Comunicarea vocală prin LiveAgent poate fi utilizată astfel:
- Telefon către Telefon (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile de pe un telefon hardware la capăt)
- Telefon către Calculator (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile din panoul lor de agent LiveAgent.)
- Telefon către Dispozitiv Inteligent (Funcționează asemănător cu Telefon către Calculator, dar este utilizat un telefon inteligent în locul unui calculator. Un client poate suna de pe telefonul său și un agent de la celălalt capăt poate prelua apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent de pe dispozitivul său mobil. Aplicația folosește date mobile pentru a rula.)
- Calculator către Calculator (plasând un widget de apel pe site-ul dvs. web, puteți permite clienților să vă apeleze direct de la biroul lor folosind calculatorul lor. La fel ca de pe Skype.)
FAQ
Ce tipuri de comunicare vocală suportă LiveAgent?
LiveAgent suportă următoarele tipuri de comunicare vocală: telefon către telefon: atât clientul cât și agentul vorbesc la telefon; telefon către calculator: clientul apelează de pe telefon și agentul preia apelul din panoul LiveAgent; un apel telefonic către un telefon inteligent: clientul sună de pe un telefon și agentul preia apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent; calculator către calculator, asemănător cu Skype, datorită widgetului valabil pe site.
Cum funcționează comunicarea vocală în platforma LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți efectua orice tip de comunicare vocală, într-un singur loc. Acest lucru simplifică activitatea agentului și vă permite să monitorizați mai multe canale simultan.
Care sunt beneficiile comunicării vocale?
Avantajul comunicării vocale este că aceasta este mai naturală decât comunicarea scrisă. Se folosește vocea umană, deci auzim emoții și e mai ușor și rapid de explicat anumite lucruri care pot fi mai greu de descris. În unele situații este mai posibil, de asemenea, deoarece persoana respectivă trebuie contactată rapid, dar nu poate scrie.
După ce ați citit despre importanța și funcționarea comunicării vocale, este util să explorați mai multe despre metodele de contact pentru serviciul clienți al Vox. Acest articol vă va ajuta să aflați cum să folosiți eficient diferitele canale de asistență disponibile.
De asemenea, este esențial să înțelegeți ce înseamnă serviciul clienți online și cum poate îmbunătăți experiența clienților. Acest articol va oferi informații despre avantajele și provocările acestui tip de interacțiune.
Dacă sunteți interesat de soluții avansate de apelare, citiți despre apelarea SIP, care explică cum funcționează această tehnologie și beneficiile sale pentru afacerea dumneavoastră. Acest articol este perfect pentru cei care doresc să optimizeze procesele de comunicare vocală.
În cele din urmă, să nu uităm de importanța unui sondaj privind serviciul clienți, care poate oferi feedback valoros pentru a îmbunătăți serviciile oferite. Aflați cum să implementați sondaje eficiente pentru a obține date utile și a crește satisfacția clienților.
Descoperiți ce este valoarea în afaceri și cum influențează satisfacția clienților! Aflați cum să construiți o valoare ridicată prin servicii de asistență excelente, exemple practice și soluții pentru creșterea rentabilității investițiilor. Explorați cum LiveAgent vă poate ajuta să creați un impact pozitiv asupra clienților dvs. și să vă optimizați serviciile de suport. Începeți acum perioada de încercare gratuită!
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!