Ce este o voce?
Comunicarea vocală poate fi în unele cazuri mai ușoară decât prin chat sau email. Apelurile sunt în special populare pentru întrebările non-tehnice precum cele legate de pre-vânzare sau facturare care pot fi rezolvate cu ușurință prin telefon.
Comunicarea vocală prin LiveAgent poate fi utilizată astfel:
- Telefon către Telefon (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile de pe un telefon hardware la capăt)
- Telefon către Calculator (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile din panoul lor de agent LiveAgent.)
- Telefon către Dispozitiv Inteligent (Funcționează asemănător cu Telefon către Calculator, dar este utilizat un telefon inteligent în locul unui calculator. Un client poate suna de pe telefonul său și un agent de la celălalt capăt poate prelua apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent de pe dispozitivul său mobil. Aplicația folosește date mobile pentru a rula.)
- Calculator către Calculator (plasând un widget de apel pe site-ul dvs. web, puteți permite clienților să vă apeleze direct de la biroul lor folosind calculatorul lor. La fel ca de pe Skype.)

FAQ
Ce tipuri de comunicare vocală suportă LiveAgent?
LiveAgent suportă următoarele tipuri de comunicare vocală: telefon către telefon: atât clientul cât și agentul vorbesc la telefon; telefon către calculator: clientul apelează de pe telefon și agentul preia apelul din panoul LiveAgent; un apel telefonic către un telefon inteligent: clientul sună de pe un telefon și agentul preia apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent; calculator către calculator, asemănător cu Skype, datorită widgetului valabil pe site.
Cum funcționează comunicarea vocală în platforma LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți efectua orice tip de comunicare vocală, într-un singur loc. Acest lucru simplifică activitatea agentului și vă permite să monitorizați mai multe canale simultan.
Care sunt beneficiile comunicării vocale?
Avantajul comunicării vocale este că aceasta este mai naturală decât comunicarea scrisă. Se folosește vocea umană, deci auzim emoții și e mai ușor și rapid de explicat anumite lucruri care pot fi mai greu de descris. În unele situații este mai posibil, de asemenea, deoarece persoana respectivă trebuie contactată rapid, dar nu poate scrie.
După ce ați citit despre importanța și funcționarea comunicării vocale, este util să explorați mai multe despre metodele de contact pentru serviciul clienți al Vox. Acest articol vă va ajuta să aflați cum să folosiți eficient diferitele canale de asistență disponibile.
De asemenea, este esențial să înțelegeți ce înseamnă serviciul clienți online și cum poate îmbunătăți experiența clienților. Acest articol va oferi informații despre avantajele și provocările acestui tip de interacțiune.
Dacă sunteți interesat de soluții avansate de apelare, citiți despre apelarea SIP, care explică cum funcționează această tehnologie și beneficiile sale pentru afacerea dumneavoastră. Acest articol este perfect pentru cei care doresc să optimizeze procesele de comunicare vocală.
În cele din urmă, să nu uităm de importanța unui sondaj privind serviciul clienți, care poate oferi feedback valoros pentru a îmbunătăți serviciile oferite. Aflați cum să implementați sondaje eficiente pentru a obține date utile și a crește satisfacția clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"