Ce este un sistem de telefonie VoIP?
Un sistem de telefonie VoIP reprezintă un dispozitiv digital care utilizează tehnologia IP (Internet Protocol) pentru a transmite și a primi apeluri telefonice. Un sistem de telefonie VoIP convertește vocea apelantului în informații digitale, care sunt apoi transmise destinatarului de la celălalt capăt al liniei.
A VoIP phone can call any other phone, whether you want to call a traditional phone (i.e., an analog phone), a virtual phone, or a cellular phone. Unlike an analog phone, a VoIP phone requires a broadband connection to work correctly. Fortunately, a VoIP phone can use wifi, a cellular connection, and other kinds of Internet connections.
Cum funcționează un telefon VoIP?
V-ați întrebat vreodată ce se întâmplă în spatele scenei atunci când folosiți un furnizor VoIP pentru a efectua apeluri VoIP? Există mai multe modalități prin care puteți efectua apeluri VoIP.
1) You use a VoIP phone to enter a phone number into the dial pad and then start your call. As the end caller, there are no special hardware requirements for making VoIP calls. For example, you can make calls using your laptop, use an app on your smartphone or purchase a dedicated VoIP handset.
2) Furnizorul de servicii VoIP primește cererea de apel și vă conectează la rețeaua de telefonie mondială prin intermediul tehnologiei Internet. Un furnizor de servicii VoIP vă poate conecta la aproape orice alt serviciu de telefonie (de exemplu, un telefon analogic, un telefon comercial sau un telefon VoIP).
3) Atunci când apelurile VoIP sunt conectate, undele sonore pe care le emiteți sunt convertite în semnale digitale, transmise rapid pe internet și convertite din nou în sunet. Procesul este similar pentru persoana de cealaltă parte a apelului.
Rețineți că veți avea nevoie de o conexiune fiabilă la internet pentru ca serviciul de telefonie VoIP să funcționeze corect. Dacă locuiți într-o zonă în care nu aveți o conexiune fiabilă la internet, ar fi bine să aveți un telefon mobil sau un telefon obișnuit ca rezervă.
A software for streamlined VoIP calling
LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.
Ce tipuri de telefoane VoIP sunt disponibile?
Există mai multe tipuri de telefoane VoIP pe care le puteți utiliza în funcție de buget și de preferințele dvs. Este posibil să puteți utiliza mai multe tipuri de telefoane VoIP (de exemplu, un telefon de afaceri pentru birou și un dispozitiv mobil atunci când călătoriți).
Iată care sunt cele mai comune tipuri de telefoane VoIP.
- Hardphones
Also known as a physical phone, a hard phone is a physical device you can put on your desk to make VoIP phone calls. It will probably have a physical dial pad and additional features to help you manage incoming calls through your broadband Internet connection.
- Telefoane software
Softphones are an excellent choice for a business owner that wants to minimize clutter and maximize flexibility. Instead of a physical device with a dial pad, a softphone is an app you can run on your laptop or mobile device. Since there is no special hardware to buy, the best softphones can deliver additional cost savings.
- Software VoIP
This type of VoIP phone is an app that you run on a mobile device or computer. For example, you can download the Skype app to your computer or smartphone to make calls. You might decide to buy a headset that connects to your computer’s USB port for added comfort.
- Dispozitiv mobil
Several kinds of mobile devices can be used for making VoIP calls. For example, almost all modern Android and Apple mobile phone models can run VoIP software. Therefore, you can make calls from a tablet or smartphone.
- Telefon de afaceri
A VoIP business phone is commonly fixed to a specific location like a manager’s office (also known as a desk phone). It may offer advanced features like conference calls, voicemail, and a virtual receptionist that are not common with a regular phone. If you choose an all-in-one business phone system, you may access advanced capabilities like HD audio, international calling plans, and reliable video conferencing.
- Telefon obișnuit
When most people look for a regular phone, they mean a traditional landline used mainly for making analog phone calls. Each phone call is then transmitted using non-digital technology (i.e., analog signals). While a regular phone lacks the additional capabilities commonly found in modern phones, it is a good choice if you lack a reliable network connection. However, you might not know that you can use a VoIP adapter to connect your analog phone to a VoIP service provider. A seller or manufacturer can verify the capabilities of your regular phone in a case like this.
Maximize the efficiency of your business
LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.
Care sunt caracteristicile unei telefonii VoIP?
Caracteristicile specifice oferite de fiecare furnizor de servicii VoIP variază considerabil. Pentru simplificare, puteți distinge între caracteristicile de bază (adică caracteristicile standard comune aproape tuturor telefoanelor VoIP) și caracteristicile avansate care vă oferă mai multe opțiuni de comunicare.
- Basic Features. VoIP technology at its most basic gives you the ability to make calls and receive incoming calls. Generally speaking, you can call traditional landline phones, mobile phones, and other VoIP phones. By using the dial pad, you can enter a phone number and start your call quickly.
- Advanced features. Also known as additional features, a business VoIP service may include HD voice quality. Other popular advanced features include a video conferencing solution, security features (e.g., 256-bit advanced encryption standard), and the ability to support a call center.
Dacă doriți funcții suplimentare, acordați câteva minute pentru a contacta departamentul de vânzări al furnizorului de VoIP. În multe cazuri, puteți achiziționa acces la o gamă largă de caracteristici pentru o taxă suplimentară. În special, se pot aplica taxe suplimentare dacă doriți funcții avansate (de exemplu, un sistem de comunicații unificate pentru o afacere mare).
Fully stacked customer service software
Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.
Care sunt beneficiile utilizării unui sistem de telefonie VoIP?
Presupunând că dispuneți de o conexiune fiabilă la internet, telefoanele VoIP au avantaje pe care trebuie să le înțelegeți înainte de a vă lua adio de la telefoanele fixe tradiționale.
- Salvați spațiul
Business owners know that many employees want to be able to work remotely. Eliminating your conventional phones and switching to a cloud-based phone system is an excellent way to save space. Instead of having physical phones on every desk, employees can make VoIP phone calls using their laptops or mobile devices.
- Reducerea costurilor
For many people, the opportunity to save money by switching to VoIP is attractive. In particular, business owners paying for multiple phone lines and long-distance service may see a significant cost savings advantage.
- Calitatea serviciilor
As a business owner, you need fast support. Unfortunately, the companies that provide landline phones often force customers to wait a long time for service. Customers are less likely to experience disappointing service when businesses use VoIP services. Even more so when combined with other communication channels.
- Comunicări de afaceri
Business owners with employees in multiple locations (e.g., a call center, a field sales team, etc.) need a flexible phone service. An advanced call center system hosted on the cloud typically includes IVR (Interactive Voice Response), automatic callback, video calling, unlimited call recording, and VoIP integration.
A single interface for managing customer queries
Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.
Frequently Asked Questions
Ce este o telefonie VoIP?
O telefonie VoIP utilizează rețelele IP și semnalele digitale pentru a transmite și a primi apeluri telefonice către orice persoană, indiferent dacă aceasta are un telefon tradițional, un telefon mobil sau un telefon virtual.
Cum funcționează o telefonie VoIP?
Un apel telefonic VoIP implică mai multe elemente de care se ocupă furnizorul de servicii VoIP. Introduceți un număr de telefon în tastatura de apelare. În mod automat, sistemele de telefonie VoIP vă conectează cu persoana pe care o sunați. Conversația dvs. este apoi transmisă înainte și înapoi cu ajutorul unor semnale digitale.
Ce tipuri de telefonii VoIP sunt disponibile?
Există mai multe tipuri de telefonie VoIP. Telefonia-software vă permit să efectuați apeluri telefonice VoIP prin intermediul laptopului sau al dispozitivului mobil. Telefonia-hardware reprezintă un fel de dispozitive fizice pe care le puteți pune pe birou. Fiecare furnizor VoIP oferă diferite tipuri de telefonie VoIP.
Care sunt caracteristicile unei telefonii VoIP?
Caracteristicile unei telefonii VoIP variază în funcție de model și de serviciul VoIP. În general, vă puteți aștepta să primiți apeluri de intrare și să efectuați apeluri. În unele cazuri, este posibil să aveți apeluri la nivel național, videoconferințe și alte funcții.
Care sunt beneficiile utilizării unui sistem de telefonie VoIP?
Există mai multe avantaje ale telefoniilor VoIP de care trebuie să țineți cont. De obicei, puteți realiza economii de costuri în comparație cu telefoanele tradiționale. În plus, dacă doriți, puteți economisi spațiu prin eliminarea telefoanelor de birou. În cele din urmă, telefoniile VoIP sunt rapide și flexibile - puteți adăuga cu ușurință mai multe linii telefonice în funcție de necesități.
Dacă dorești să afli mai multe despre VoIP, poți citi despre cum funcționează un telefon VoIP. Vei descoperi informații despre diferitele tipuri de telefoane VoIP disponibile și cum pot acestea să îmbunătățească comunicarea.
De asemenea, ar putea fi util să înțelegi ce este un comutator VoIP. Acest articol te va ajuta să înțelegi cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți prin utilizarea eficientă a tehnologiei VoIP.
Descoperiți cum să îmbunătățiți satisfacția clienților prin suport excelent, feedback valoros și programe de fidelizare. Află mai multe despre rolul crucial al clienților în succesul afacerii tale și cum LiveAgent poate transforma interacțiunile cu aceștia. Oferiți un serviciu de asistență de top și construiți relații bazate pe încredere și loialitate. Încercați gratuit LiveAgent și revoluționați experiența clienților!
Descoperiți avantajele înregistrării apelurilor VoIP cu LiveAgent! Îmbunătățiți formarea angajaților, calitatea serviciilor și campaniile de marketing prin înregistrări manuale sau automate. Aflați cum să configurați procesul și să utilizați eficient aceste date pentru afacerea dvs. Vizitați pagina pentru a transforma comunicarea cu clienții!
Glosar programe de birou de asistență
Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!