Ce este un widget de Facebook?
Un widget de feedback este un instrument utilizat pe orice pagină de site web sau aplicație, în care vă puteți oferi feedback despre experiența pe care ați avut-o. Acesta poate lua orice formă, de exemplu; poate fi un sondaj sau doar un formular.
Este util și pentru clienți, deoarece, de cele mai multe ori, atunci când folosiți o nouă aplicație/site web, aveți probleme în a vă da seama ce trebuie să faceți. În aceste cazuri, un widget de feedback este cea mai ușoară modalitate prin care clienții se pot elibera de problemele pe care le întâmpină. De asemenea, este bine ca firma să știe cum își poate îmbunătăți site-ul web pentru clienții săi.
Frequently Asked Questions
Care este definiția widget-ului de feedback?
Widget-ul de feedback este o sursă excelentă de feedback din partea clienților cu privire la progresul achiziției și la serviciul clienți. Acesta poate lua mai multe forme. Poate fi un mic sondaj de satisfacție a clienților care este încorporat în aplicația sau site-ul dvs. web sau poate fi un widget pe o scară de la 1 la 5 care vă permite să evaluați satisfacția generală față de produsele și serviciile dvs.
Care este rolul unui widget de feedback?
Rolul principal al widget-ului de feedback este de a colecta cu ușurință feedback-ul. Cu ajutorul acestuia, puteți solicita clienților dvs. mai multe informații cu un prag de intrare scăzut. În plus, puteți colecta feedback-ul din mers și puteți face selecții de feedback cu ușurință. În plus, îi arătați clientului că vă pasă de el și îmbunătățește procesul general de vânzare și automatizează activitățile de servicii pentru clienți.
Puteți seta un widget de feedback în LiveAgent?
În LiveAgent, puteți seta widget-ul de feedback. Acest lucru facilitează obținerea de feedback de la clienți. Îl puteți plasa oriunde (sau în mai multe locuri) pe site-ul dvs. web. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă elibera rapid de problemele întâlnite pe partea de client. Datorită acestui lucru, compania primește un semnal rapid privind erorile sau problemele.
După ce ai aflat ce este un widget de feedback, te-ar putea interesa să descoperi și ce sunt șabloanele de e-mail de solicitare de feedback. Acestea sunt instrumente esențiale pentru a obține opinii valoroase de la clienți și pentru a îmbunătăți serviciul oferit. De asemenea, dacă vrei să înțelegi mai bine scopul și beneficiile unui widget web, vei descoperi cum acesta poate adăuga interactivitate și funcționalitate site-ului tău. În plus, poți explora diferite șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media pentru a gestiona eficient interacțiunile cu clienții și a întări legătura cu aceștia. Nu în ultimul rând, te invităm să te familiarizezi cu interacțiunile cu clienții și să descoperi cum poți îmbunătăți aceste experiențe pentru a asigura o satisfacție crescută a clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.