Căutați să vă implicați mai mult pe partea socială și să vindeți mai mult? Gorgias este un program grozav, dar ați încercat LiveAgent?
Sporiți satisfacția clienților cu programul care nu vă va dezamăgi. Obțineți mai mult din programul nostru de gestionare a tichetelor, conversații directe sau bază de cunoștințe, cu LiveAgent. Profitați de multitudinea de caracteristici și integrări, cum ar fi Shopify, rețele sociale ca Instagram, Facebook Messenger sau Twitter. Citiți în continuare și aflați de ce suntem soluția informatică omnicanal pentru biroul dumneavoastră de asistență.
Aflați care sunt beneficiile utilizării LiveAgent
A clădi relații mai bune cu clienții duce la o bază mai bună de clienți și un venit mai mare.
Caracteristicile ca funcțiile de analiză, sistemul intuitiv de gestionare și sistemul de gestionare a tichetelor vă ajută să vă administrați resursele mai bine.
Utilizații instrumente ca rețelele sociale, un sistem excelent de gestionare a tichetelor, bază de cunoștințe și multe altele, pentru un flux de lucru mai bun și un serviciu de asistență pentru clienți mai fiabil.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Gorgias oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 60$/lună.
|
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Gorgias oferă conversații directe în planul de 60$/lună.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri în planul Atotcuprinzător la prețul de 49$/agent/lună.
|
Gorgias oferă centru de apeluri în planul de 300$/lună.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire.
|
Gorgias nu oferă portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în planul Tichet la un cost suplimentar de 39$/lună/pe cont sau în planul Atotcuprinzător fără costuri suplimentare.
|
Gorgias oferă integrare pentru Facebook în planul de 60$/lună.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Gorgias nu oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram în planul Tichet la un cost suplimentar de 39$/lună/pe cont sau în planul Atotcuprinzător fără costuri suplimentare.
|
Gorgias oferă integrare pentru Instagram în planul de 60$/lună.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Gorgias nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
|
Gorgias nu oferă bază de cunoștințe.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Gorgias nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
|
Gorgias oferă automatizare și reguli în planul de 60$/lună.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Gorgias oferă funcții API în planul de 60$/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Gorgias nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Gorgias nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Gorgias oferă istoric nelimitat în planul de 60$/lună.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
|
Gorgias nu oferă pagini de internet nelimitate.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Gorgias oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 60$/lună.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Gorgias nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Gorgias nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Gorgias oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 60$/lună.
|
Ce aveți nevoie de la un program de servicii pentru clienți? Oferiți clienților asistență mai bună cu programul potrivit și setul de instrumente potrivit. Îmbunătățiți-vă astăzi biroul de asistență, cu LiveAgent.
LiveAgent vă poate oferi instrumentele, caracteristicile și integrările cu care să oferiți servicii mai bune pentru clienți. Oferiți răspunsuri extrem de rapide cu interfața de conversații directe – este cea mai rapidă de pe piață. Personalizați-vă fluxul de lucru cu integrări ca Shopify, Instagram, Slack sau orice altceva. Utilizați centrul de apeluri și baza de cunoștințe fără probleme. Posibilitățile vă stau la dispoziție și restul depinde dumneavoastră și de echipa dumneavoastră. LiveAgent nu vă va sta în cale.
Vorbim foarte serios. Am lucrat din greu pentru a ne perfecționa interfața de conversații directe și a meritat din plin întregul efort depus. Interfața noastră pentru conversații directe este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde.
Acum puteți cu adevărat avea parte de conversații directe cu biroul de asistență. Utilizați interfața de conversații directe a LiveAgent, pentru a oferi clienților o experiență fiabilă și extrem de rapidă, indiferent că utilizați Shopify sau chiar și atunci când gestionați propriul magazin individual. Conversațiile directe pot cu ușurință întoarce lucrurile în favoarea dumneavoastră și pot transforma un vizitator al paginii de internet într-un client plătitor.
Este mai bine să vedeți ce poate face un program alternativ de servicii pentru clienți. Vedeți interfața noastră de discuții directe în acțiune și decideți dacă este alegerea potrivită pentru biroul dumneavoastră de asistență.
Vă îndemnăm să vă uitați peste canalul nostru. Avem videoclipuri despre instrumentele și caracteristicile destinate unui birou de asistență, cum ar fi funcție de centru de apeluri, sistem de răspunsuri vocale interactive și multe altele care vor fi lansate în curând.
Companiile care oferă programe de servicii pentru clienți trebuie să fie un exemplu și să ofere cea mai bună asistență pentru clienți. Un birou de asistență fericit utilizează un program de servicii pentru clienți cu care oferă clienților o experiență excepțională.
Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Pur și simplu alegeți-vă canalul dorit, indiferent că este vorba de apeluri telefonice, mesaje pe rețele sociale sau bază de cunoștințe, iar noi vă stăm la dispoziție.
Corectă, începând cu 16.09.2020
Treceți de la Gorgias la programul nostru de servicii pentru clienți și încercați caracteristicile noastre avansate, cum ar fi baza de cunoștințe, centrul de apeluri, integrările cu Shopify sau rețele sociale.
Obțineți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără niciun fel de obligații și fără folosirea cardului bancar. Dorim să vă demonstrăm că suntem programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră. Îmbunătățiți chiar astăzi experiența clienților dumneavoastră, cu LiveAgent
Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de servicii de asistență? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Dixa, oferind suport 24/7 fără taxe de instalare și fără necesitatea unui card de credit. Gestionați eficient interacțiunile cu clienții prin email, chat live, call center, portalul clienților, Viber și rețele sociale, totul dintr-un singur sistem de ticketing. Începeți acum o încercare gratuită de 14 zile!
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Verloop pentru suport clienți! Beneficiați de acoperire multi-canal, peste 175 de funcționalități și prețuri accesibile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei, cu opțiuni precum call center, integrare social media și suport 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită acum, fără necesitatea unui card de credit!
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team