Simplificați-vă comunicarea cu biroul de asistență cu soluția potrivită.
V-ați săturat să treceți de la un software la altul și să vă confruntați cu soluții de comunicare nesatisfăcătoare? Încercați LiveAgent și experimentați cum este să lucrați cu un software pentru biroul de asistență cu mai multe canale și cu funcții complete. Acesta oferă un sistem de ticketing care vă poate ajuta să comunicați prin e-mail, chat live, call center, social media, aplicații de mesagerie și bază de cunoștințe. Înscrieți-vă pentru versiunea de încercare gratuită și beneficiați astăzi de experiența LiveAgent!
Software pentru biroul de asistență
Întreprinderile moderne trebuie să se ocupe adesea de solicitările clienților, motiv pentru care trebuie să comunice eficient. Simplificați-vă comunicarea cu clienții astăzi și încercați LiveAgent gratuit!
Cazuri de utilizare
LiveAgent este utilizat de multe companii din întreaga lume, din toate sectoarele de activitate și în multe cazuri de utilizare. Ajută companiile să îmbunătățească comunicarea cu clienții în cadrul serviciului clienți, al asistenței pentru clienți, al asistenței IT și al altor departamente.
Software-ul LiveAgent help desk oferă un set variat și multifuncțional de instrumente și caracteristici pentru orice scenariu de afaceri.
Sistemul nostru de ticketing de ultimă generație poate gestiona orice tip de comunicare și o poate stoca în căsuța noastră de primire universală. Acesta poate transforma orice tip de mesaj într-un bilet, păstrând în același timp totul organizat.
Chatul live LiveAgent este ușor de implementat și foarte eficient pe orice tip de site web. Vă poate ajuta să răspundeți la solicitări mult mai rapid decât alte oferte, fiind în același timp incredibil de convenabil pentru clienți.
Apelurile sunt aici pentru a rămâne, deoarece sunt cele mai bune instrumente pentru conversații mai personale. LiveAgent dispune de un centru de apeluri primite care poate fi integrat în sistemul dvs. cu toate serviciile VoIP populare.
Social media este esențială pentru a răspândi cuvântul și brandul dumneavoastră. Mergeți acolo unde clienții dvs. își petrec cel mai mult timp cu ajutorul integrărilor noastre Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber și WhatsApp.
Baza de cunoștințe vă poate ajuta să economisiți timp și să reduceți numărul de cereri primite de la clienți. Este partenerul dvs. ideal pentru asistență offline și pentru furnizarea de informații vitale pentru orice caz de utilizare.
Fiecare canal LiveAgent este susținut de o varietate de caracteristici utile pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru.
Gestionarea sarcinilor
Căutați o modalitate de a vă îmbunătăți gestionarea sarcinilor și de a vă concentra mai mult asupra lucrurilor importante? Funcțiile Reguli ale LiveAgent vă pot ajuta și pot face ca organizarea și gestionarea sarcinilor să fie floare la ureche. Folosiți-le pentru a transfera și rezolva automat bilete, a adăuga etichete și multe altele. Economisiți-vă timp și concentrați-vă pe lucrurile importante.
Caracteristici de raportare
LiveAgent urmărește automat tot ceea ce se întâmplă în cadrul biroului dvs. de asistență virtuală, astfel încât să puteți obține date vitale și să le folosiți pentru a vă îmbunătăți. Măsurați tot ceea ce este important, de la utilizarea canalelor individuale și performanța agentului până la numărul de bilete rezolvate, chat-uri în curs și evaluări ale agenților.
Integrări software
Dacă doriți să vă unificați fluxul de lucru și să petreceți mai puțin timp trecând de la o aplicație la alta, LiveAgent vă poate ajuta în multe scenarii. Acesta suportă peste 200 de integrări cu alte soluții software, inclusiv cu software CRM. În plus, LiveAgent are o funcție CRM încorporată care vă poate oferi funcționalități CRM esențiale.
Managementul relațiilor
Întotdeauna primiți asistență de top din partea echipei LiveAgent. Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru a vă ajuta în orice mod aveți nevoie. Contactați-ne prin e-mail, chat live sau sunați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm. Alternativ, puteți arunca o privire la baza noastră de cunoștințe ori de câte ori aveți nevoie.
Implementare facilă
LiveAgent a fost distins cu premiul pentru cel mai rapid software de implementare datorită ușurinței cu care se instalează și se implementează în majoritatea scenariilor de afaceri. Ne-am asigurat că LiveAgent va fi ușor de utilizat de către oricine, iar premiile noastre vă pot dovedi acest lucru. Încercați-l și vedeți cât de ușor este să începeți să utilizați LiveAgent.
Sănătate financiară
S-a dovedit că este mai probabil ca clienții să cheltuiască mai mulți bani în afacerea dvs. atunci când primesc un serviciu de asistență pentru clienți minunat. Nu vă zgârciți la capitolul comunicare și obțineți un avantaj competitiv datorită unui suport convenabil pe mai multe canale.
Managementul problemelor
Mai puține schimbări de aplicații, o mai bună organizare a comunicării, răspunsuri rapide și multe altele fac parte din oferta pe care o obțineți cu LiveAgent. Instrumentele și funcțiile noastre sunt aici pentru a vă ajuta să faceți cea mai bună treabă semnificativ mai repede ca niciodată.
Fericirea clientului
Experiența clienților și fericirea clienților merg mână în mână. LiveAgent vă poate ajuta în ambele cazuri și vă poate ajuta să atrageți mai mulți clienți care revin în afacerea dumneavoastră. Cheia este comunicarea rapidă și eficientă, disponibilă prin toate canalele de comunicare populare.
Soluție eficientă în timp
Nu mai pierdeți timpul cu soluții ineficiente și oferiți-vă mai multă libertate. LiveAgent vă poate unifica instrumentele într-un singur tablou de bord convenabil pentru un acces ușor, ceea ce vă permite să gestionați mai multe cereri ale clienților cu timpi de rezolvare mai buni.
Soluție de economisire a banilor
Plata separată a unor soluții profesionale dedicate poate fi foarte costisitoare. Setul unificat de instrumente multi-canal de la LiveAgent vă poate oferi tot ce aveți nevoie pentru mai puțini bani și cu o implementare mai rapidă decât alte soluții pe care ar trebui să le cumpărați separat.
Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și experimentați lucrul cu un software de help desk cu mai multe canale și cu toate funcțiile.
„Abordați fiecare client cu ideea de a-l ajuta să rezolve o problemă sau să atingă un obiectiv, nu de a-i vinde un produs sau un serviciu.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Director de vânzări
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team