Căutați un software alternativ pentru Helpshift? Încercați LiveAgent pentru suportul clienți sau suportul tehnic și vedeți beneficiile.
Migrați echipa de suport de la Helpshift la LiveAgent sau începeți-vă trialul gratuit astăzi. Este simplu. Doar întrgistrați-vă trialul gratuit, introduceți numele de utilizator și sunteți aproape gata să se începeți.
Migrați administratorul, profilurile agenților și contactele clienților
Migrați tichetele, inclusiv șirurile de mesaje, mesaje de la agenți și alte date referitoare
Migrați etichetele
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
HelpShift nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
HelpShift nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
HelpShift nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
HelpShift nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Migrația de date nu este un proces complicat atunci când o faceți cu noi. Echipa noastră de suport vă va ajuta cu plăcere cu procedura de migrare – gratuit. Între timp, puteți lua o pauză și vă vom anunța când procesul de migrare este finalizat.
Vom migra tichetele, profilurile clienților și agenților, etichetele și toate feedback-urile dvs. astfel încât să aveți tot de ce aveți nevoie pentru afacerea dvs.
Oferiți suport excelent pentru clienți și primiți feedback mai bun cu soluția noastră
Sunt prezente toate instrumentele, funcţiile și integrările pentru a vă permite să faceți cel mai bun lucru
Transformați potențialii în clienți plătitori și economisiți bani cu planurile noastre plătite
Faceți mai multe în mai puțin timp cu setul nostru de instrumente
Un software bun pentru suport clienți trebuie să aibă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistenţă. Creșteți fluxul de lucru cu un set de instrumente excelent și faceți mai multe cu LiveAgent.
LiveAgent include un sistem de tichete de încredere, care conține toate e-mailurile, mesajele și multe altele pentru a menține lucrurile organizate. Include, de asemenea, asistența prin e-mail, baza de cunoștințe personalizată, live chat foarte rapid, call centru și chiar suport pentru rețelele sociale precum Facebook Messenger, Twitter sau Instagram. Am adăugat și Viber. Deci ce credeţi? Doriți să încercați instrumentele noastre?
Știm că clienții noștri se așteaptă la un suport clienți de top. De aceea, am introdus suportul de la LiveAgent pentru a-i ajuta 24/7.
Aveți probleme cu setările dvs., șabloanele sau pur și simplu doriți să ne întrebați ceva? Conectați-vă cu noi în orice fel doriți. Sunați-ne, începeți un chat prin biblioteca noastră de asistență sau trimiteți-ne un e-mail ori de câte ori aveți o problemă sau doriți să accesați unele informații.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd comentarii
Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.
Căutați o alternativă Helpshift?
Descoperiți LiveAgent - alternativa ideală la Helpshift! Cu ticketing eficient, chat rapid, bază de cunoștințe și integrare social media, LiveAgent este soluția completă pentru îmbunătățirea serviciului de asistență. Profitați de perioada de încercare gratuită și economisiți timp și bani cu prețuri corecte. Îmbunătățiți satisfacția și implicarea clienților dvs. Astăzi!
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team