Căutați o alternativă Hesk?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de help desk?

Treceți la LiveAgent astăzi și vedeți ce îl face o alternativă excelentă la Hesk. LiveAgent este un software helpdesk de ticketing care poate gestiona comunicarea pe mai multe canale, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, social media și portal pentru clienți.

Este susținut de o mare varietate de caracteristici și integrări cu alte soluții software pentru a vă ajuta să creați fluxuri de lucru fluide. Citiți mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hesk vs LiveAgent dintr-o privire

FeatureLiveAgentHesk
Ticketing✅Da✅Da
Live Chat✅Da❌Nu
Call Center✅Da❌Nu
Self-Service✅Da✅Da
Facebook✅Da❌Nu
Twitter✅Da❌Nu
Instagram✅Da❌Nu
Viber✅Da❌Nu
WhatsApp✅Da❌Nu
Knowledge Base✅Da✅Da
Customer Forum✅Da❌No
Automation and Rules✅Da❌Nu
API✅Da❌Nu
Interactive Voice Response (IVR) ✅Da❌Nu
Video Calls✅Da❌Nu
Unlimited History✅Da✅Da
Unlimited Websites✅Da✅Da
Unlimited Chat Buttons✅Da❌Nu
Unlimited Tickets/Mails✅Da✅Da
Unlimited Call Recording✅Da❌Nu
Unlimited 24/7 Support✅Da❌Nu
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți un widget de chat rapid în timp real pe site-ul dvs.

Rezolvați cererile de asistență pentru clienți mai rapid datorită chat-ului nostru live. Pur și simplu creați un widget personalizat sau alegeți unul din galeria noastră de butoane de chat și plasați-l pe site-ul dvs. web. Clienții dvs. pot face pur și simplu clic pe acesta și pot începe să discute cu agenții biroului de asistență. Chat-ul live a fost clasificat ca fiind unul dintre cele mai rapide de pe piață.

Este susținut de caracteristici utile, cum ar fi vizualizarea tastaturii în timp real sau invitații proactive la chat pentru a crește implicarea clienților. Încercați-l și dvs. și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența pentru clienți.

Experimentați software-ul nostru de chat în timp real

Gestionarea tichetelor mai ușoară

LiveAgent sortează tichetele și le alocă agenților în mod automat datorită regulilor de automatizare pe care le puteți configura. Acest lucru este important deoarece LiveAgent poate gestiona toate canalele de comunicare importante pe care le folosesc clienții dvs. și poate transforma comunicațiile primite în tichete.

Obțineți un sistem de ticketing care gestionează tot ce este important – e-mailuri, chat live, apeluri, apeluri Viber și social mediaFacebook, Twitter, WhatsApp și Instagram. Utilizați software-ul de help desk nr. 1 ca o alternativă la Hesk, Jira sau chiar ZenDesk. Încercați-l astăzi și vedeți cât de fără cusur este experiența.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Funcții de comunicare multi-canal într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Baza de cunoștințe cu branding personalizabil

Creați-vă propriul portal de autoservire util, plin de note relevante, articole informative și instrucțiuni practice pentru rezolvarea diferitelor probleme sau pentru a învăța ceva nou. Caracteristicile portalului nostru pentru clienți vă permit să beneficiați de branding personalizabil pentru a se potrivi cu stilul companiei dvs.

Baza de cunoștințe include, de asemenea, forumuri, astfel încât clienții dvs. să poată oferi răspunsuri altor persoane care se confruntă cu probleme sau pur și simplu să vorbească despre diverse caracteristici. De asemenea, o puteți utiliza pentru a colecta feedback-ul clienților și pentru a vedea cum să vă îmbunătățiți afacerea.

Oferim servicii excelente clienților cu baza noastră de cunoștințe

Serviciul nostru minunat de asistență pentru clienți vă sprijină

Rezolvăm problemele prin e-mail, chat live, apeluri sau portalul pentru clienți 24/7, astfel încât clienții noștri să poată respira sau să se concentreze pe ceea ce este important – să-și ajute clienții. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ceva și vom face tot posibilul să vă informăm sau să vă ajutăm.

Aruncați o privire la realizările noastre sau la recenziile de mai jos și vedeți de ce clienții noștri au trecut de la soluții diferite la LiveAgent. Alăturați-vă nouă astăzi și deveniți și dvs. un client fericit.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combină excelent chat live, ticketing și automatizare care ne permit să oferim un suport excepțional clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să treceți la software-ul nostru de help desk?

Dați-ne o șansă și începeți testul gratuit de 14 zile astăzi. Nu trebuie să furnizați niciun fel de informații despre cardul de credit, așa că nu există nicio obligație. Nu uitați să vizionați mai întâi videoclipul nostru de prezentare pentru a vedea ce mai poate face LiveAgent sau citiți mai multe despre LiveAgent pe site-ul nostru.

Comparați-ne cu alte soluții de help desk

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x