Crearea unei prime impresii bune online vă poate îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări. Cu toate acestea, a face acest lucru poate fi o provocare fără instrumentele potrivite.
Sună familiar? Vă chinuiți să rămâneți la curent cu solicitările clienților? Canalele dvs. sociale sunt inundate de comentarii și mesaje din care nu înțelegeți nimic?
Dacă ați răspuns afirmativ, s-ar putea să fie timpul să investiți în software-ul biroului de asistență.
Clientul modern este un individ cu cunoștințe tehnice care nu se teme să facă un audit aprofundat al afacerii dvs. Înainte de a cumpăra produse, clienții vă consultă site-ul web, conturile de socializare și recenziile postate online.
Cheia succesului? Recunoașteți și răspundeți la toate solicitările postate online – indiferent de canalul utilizat (Instagram, Facebook, Twitter, etc.)
Când canalele de socializare sunt inundate de comentarii fără răspuns, pare neprofesionist. Pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing, este necesar să răspundeți atât la mențiunile sociale pozitive, cât și la cele negative.
Cum? Cu ajutorul unui software avansat de birou de asistență. Urmăriți toate interacțiunile clienților și simplificați-le într-o singură căsuță de e-mail partajată.
LiveAgent vă va îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări în cel mai scurt timp. Iată ce puteți aștepta cu nerăbdare după ce ați implementat un software de birou de asistență în fluxul de lucru zilnic – și acesta este doar vârful aisbergului.
O căsuță de e-mail sigură, comună și universală
Productivitate îmbunătățită
Îmbunătățirea satisfacției clienților
Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.
Stabiliți ce canale de comunicare primesc cele mai multe tichete și monitorizați serviciul pe care îl primesc clienții dvs.
Primiți notificări de fiecare dată când primiți un nou comentariu, mesaj direct, e-mail sau apel telefonic chiar în interiorul LiveAgent.
Utilizați caracteristici precum reguli de automatizare, un CRM încorporat, call center, chat intern și multe altele. Aceste instrumente vă vor ajuta să vă asistați mai bine clienții și vă vor economisi timp prețios.
Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.
Nu contează dacă clientul v-a trimis un e-mail, a continuat printr-un apel telefonic și a încheiat conversația prin Twitter. LiveAgent oferă sens la tot.
LiveAgent este integrat cu Facebook și Facebook Messenger. Toate mesajele directe, comentariile și mențiunile despre marca dvs. vor fi introduse automat în căsuța de e-mail universală.
Integrarea Twitter permite utilizatorilor să monitorizeze mențiunile mărcii, cuvintele cheie specifice și retweeturile.
Cu integrarea Instagram, puteți răspunde la toate comentariile de la fotografiile și de la mențiunile etichetate ale mărcii dvs.
Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. LiveAgent are grijă de toate.
Rămâneți în legătură cu colegii dvs. și fiți mai productivi în mișcare! Cu aplicațiile mobile LiveAgent aveți opțiunea de a rezolva, transfera și răspunde la tichete și chat-uri, utiliza filtre prestabilite pentru a vă organiza tichetele și a vedea etichetele, notele și departamentele asociate fiecărui tichet.
Acum disponibil în App Store și Google Play .
Raportarea robustă a LiveAgent și caracteristicile de analiză a datelor vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă perfecționați strategiile de marketing și servicii pentru clienți existente.
Dacă aveți o imagine de ansamblu completă de unde provin tichetele dvs., cât durează să se răspundă și cine le răspunde, vă va permite să eliminați diferența dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Organizați automat tichetele de intrare în departamentele adecvate și marcați-le cu etichete astfel încât să puteți vedea conținutul fiecărui tichet dintr-o privire.
Folosiți funcția LiveAgent de chat live nativ să discutați cu clienții în timp real sau să discutați cu colegii de muncă intern în timp ce rezolvați solicitările clienților.
Creați arbori IVR complecși, direcționați apelurile sau permiteți clienților să solicite apeluri. Chat-ul video este, de asemenea, acceptat, atât intern, cât și cu clienții.
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Inegalabil. Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este un chilipir. Încercați LiveAgent astăzi.
Cel mai popular
Descoperă ghidul de branding LiveAgent care îmbină creativitatea cu funcționalitatea. Explorează paleta noastră de culori vibrante, inclusiv semnătura „portocaliu californian”, și învață să folosești elementele vizuale minimaliste și flexibile pentru a te conecta mai bine cu publicul țintă. Află cum stilul nostru editorial și personalitatea cumpărătorului pot transforma marketingul tău în succes. Vizitează pentru a vedea cum să creezi conținut captivant și eficient!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Șabloane de e-mail de marketing
Descoperiți 10 șabloane de e-mail de marketing gata de utilizare de la LiveAgent, esențiale pentru creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților. Personalizați și îmbunătățiți campaniile de marketing cu șabloane pentru achiziție, post-cumpărare și multe altele. Explorați-le acum pentru un ROI sporit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team