Conceptul de servicii pentru clienți s-a extins în ultimul deceniu. Înainte, serviciul pentru clienți se referea la interacțiunea umană. Cu toate acestea, odată cu creșterea comerțului electronic, companiile au trebuit să își adapteze strategiile de servicii pentru clienți. Cu o mulțime de tichete primite de pe rețelele de socializare și chat live, automatizarea și chatbot-urile au fost puse în funcțiune.
Chiar dacă automatizarea și chat-urile sunt foarte eficiente din punct de vedere al costurilor și vă economisesc o mulțime de timp atunci când vine vorba de a răspunde la întrebările clienților, este important să păstrați conexiunea umană pe care clienții o doresc, dar pe care chatbot-urile nu o pot oferi. Cum? Consultați sfaturile noastre care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Serviciul pentru clienți este suportul și asistența pe care le oferiți clienților dvs. înainte, în timpul și după achiziție. Ca agent de asistență pentru clienți, este extrem de important să fiți informat, dispus și înțelegător pe tot parcursul procesului de asistență. Clienții dvs. trebuie să se simtă apreciați la fiecare pas.
Când vine vorba de îmbunătățirea serviciului pentru clienți, este important să vă așezați și să puneți întrebări dificile. Sunt clienții dvs. mulțumiți de produsul dvs. și de nivelul de servicii pe care îl oferiți? De multe ori companiile cred că oferă servicii excelente, dar clienții lor nu sunt de acord. Deci, cum puteți afla dacă clienții dvs. sunt mulțumiți de afacerea dvs.? Măsurând valorile care contează cel mai mult: CSAT, NPS, CES și FRT.
Ar trebui să vă propuneți să aveți un scor CSAT de 80% sau mai mare, cu toate acestea, scorurile de satisfacție pot varia de la o industrie la alta. Chiar dacă CSAT este un bun indicator al performanței afacerii dvs., ar trebui să măsurați NPS, CES și FRT pentru a obține o imagine de ansamblu completă asupra serviciului dvs. Urmărind valorile, veți putea identifica domeniile de îmbunătățire și vă veți putea îmbunătăți satisfacția clienților.
Scorurile de satisfacție ale clienților vă permit să aflați cât de mulțumiți sunt clienții cu produsele și serviciile dvs.
Scorul net promoter arată cât de probabil este ca clienții să recomande afacerea dvs. altora.
Scorul efortului clientului calculează cât de ușor sau greu este să se interacționeze cu compania dvs.
71% dintre clienți declară că se simt frustrați atunci când o experiență de cumpărături este impersonală.
90% dintre clienți așteaptă interacțiuni consistente pe toate canalele de comunicare.
64% dintre clienți se așteaptă să primească asistență în timp real, indiferent de canalul de servicii pentru clienți pe care îl utilizează.
Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Un sistem de asistență vă permite să stocați și să accesați informații importante despre clienții dvs., cu ajutorul cărora puteți crea răspunsuri personalizate la solicitările lor.
Oferiți asistență pentru clienți 24/7 prin baze de cunoștințe. Completați-le cu articole informative și întrebări frecvente sau creați un forum comunitar în care clienții dvs. să se poată ajuta reciproc.
O metodă excelentă pentru îmbunătățirea continuă a serviciului dvs. pentru clienți este de a colecta feedback-ul clienților și de a analiza performanța agenților dvs.
Software-ul biroului de asistență vă poate ajuta să oferiți asistență rapidă și convenabilă prin funcții de chat live, call center și bază de cunoștințe, precum și integrări de rețele sociale și caracteristici de automatizare.
Conectați-vă toate canalele de comunicare (telefon, e-mail, rețele sociale, chat live, portalul clienților) cu LiveAgent. Ori de câte ori primiți o nouă solicitare, aceasta va fi introdusă automat în sistemul nostru și stocată ca tichet.
De acolo, puteți gestiona, monitoriza și răspunde la toate tichetele. Cutia poștală universală este plină de caracteristici care facilitează gestionarea tichetelor, cum ar fi funcțiile de automatizare, etichetele, departamentele și multe altele.
Creați baze de cunoștințe uimitoare cu editorul nostru „Ceea Ce Vedeți Este Ceea Ce Obțineți”. Software-ul nostru vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe, atât interne, cât și externe. Completați-le cu articole, videoclipuri, feedback și sugestii, forumuri sau întrebări frecvente.
CRM-ul nostru încorporat vă păstrează datele clienților la îndemână. De fiecare dată când răspundeți la un tichet, interacțiunile, achizițiile și datele din trecut ale clienților dvs. sunt disponibile pentru a le putea vedea instant. Editați cu ușurință informațiile în timp ce discutați în scris sau vorbiți cu clienții dvs. prin chat-ul live nativ și call center-ul încorporat.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Viteza este o valoare importantă atunci când vine vorba de conversia vizitatorilor site-ului web în clienți și de a-i menține pe clienții existenți fericiți. Chat-ul nostru live este în prezent cel mai rapid de pe piață . Folosiți-l pentru a vă aborda clienții în mod proactiv în timp ce navighează pe site-ul dvs.
Utilizați caracteristicile noastre robuste de analiză și raportare a datelor. Vedeți statistici de utilizare, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc.
LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi, nu este necesar cardul de credit.
Cel mai popular
Descoperiți strategia de promovare a clientului care poate crește vânzările, veniturile și loialitatea clienților prin satisfacerea nevoilor acestora. Aflați cum să construiți un program eficient de promovare a clienților și să maximizați impactul recenziilor pozitive. Creați o relație captivantă cu clienții și transformați-i în avocați ai brandului dvs. Vizitați pagina pentru a începe!
Scorul de satisfacție a clienților
Descoperiți tot ce trebuie să știți despre Scorul de Satisfacție a Clienților pe LiveAgent. Aflați cum să măsurați și să îmbunătățiți satisfacția clienților prin sondaje online și apeluri telefonice, cu exemple practice și șabloane de e-mail. Înregistrați-vă pentru un cont gratuit și începeți să monitorizați satisfacția clienților pentru a le depăși așteptările!
Evaluarea satisfacției clienților
Descoperă cum să îmbunătățești satisfacția clienților prin evaluări eficiente și feedback valoros. Află cum să măsori performanța agenților și imaginea de marcă, și să dezvolți un sistem de asistență puternic. Încercare gratuită fără obligații!
Scorurile de predicție a satisfacției
Scorurile de predicție a satisfacției reprezintă o măsură a faptului că un tichet este susceptibil să primească un rating de satisfacție pozitiv sau negativ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team