Descoperiți modul în care LiveAgent se adaptează la nevoile diferitelor industrii. Verificați cazurile de utilizare și mărturiile clienților noștri actuali din mai multe sfere ale industriei. Vedeți cum LiveAgent se poate potrivi cerințelor dvs. și vă poate îmbunătăți asistența pentru clienți cu software-ul de asistență omnicanal potrivit.
Identificați clienții potențiali în timp real, analizând comportamentul și datele clienților, paginile vizitate și referințele site-urilor.
Creați showroom-uri virtuale și oferiți experiențe de cumpărături personalizate cu funcții avansate precum chat în timp real și apeluri video HD.
Creați profiluri complete ale clienților și comunicați cu clienții dvs. printr-o multitudine de canale, cum ar fi e-mail sau chat live.
Creați un sistem de asistență flexibil pentru clienții dvs., permițându-le să înceapă o conversație în orice moment pe mai multe canale.
Conectați-vă cu clienții dvs. la scară largă și oferiți asistență pe canalele pe care le folosesc cel mai mult dintr-o aplicație simplificată.
Simplificați toate comunicațiile într-un singur sistem de ticketing care se integrează cu peste 130 de instrumente externe precum Stripe sau PayPal.
Realizați mai multe vânzări monitorizând comportamentul vizitatorilor site-ului dvs. web și creând recomandări de produse personalizate în timp real.
Fiți cu ochii pe rentabilitatea investiției și rămâneți la curent cu performanța cu ajutorul instrumentelor noastre solide de analiză, urmărire a timpului și instrumente de raportare.
Oferiți experiențe excepționale de servicii pentru clienți cu opțiuni de asistență în timp real și hub-uri de autoservire.
Sporiți-vă recrutarea cu fluxurile de lucru de automatizare corecte și concentrați-vă pe construirea de relații durabile.
Construiți o bază solidă pentru campaniile dvs. de marketing și sincronizați datele clienților cu instrumentele preferate.
Interacționați cu potențialii clienți, oferiți-le asistență personalizată și transformați traficul web într-un flux de venituri în creștere.
Oferiți asistență mai inteligentă pentru clienți prin chat live, tehnologie de răspuns vocal interactiv (IVR) și informații CRM unice.
Hrăniți loialitatea pe tot parcursul vieții oferind vânzări personalizate, integrare și experiență de asistență.
Utilizați etichete și rapoarte de etichetare pentru a identifica problemele recurente și pentru a crea perspective și planuri de îmbunătățire.
Colectați informații despre clienți și folosiți-le pentru a crea recomandări personalizate și experiențe de cumpărături de neuitat.
Țineți evidența performanței și valorilor de creștere cu ajutorul analizei noastre solide, rapoartelor cuprinzătoare și integrărilor valoroase.
Alăturați-vă listei în continuă creștere a companiilor care se bazează pe LiveAgent și provin din diferite medii din industrie. Aflați cum profită de platforma de comunicare omnicanală și cum poate beneficia și compania dvs. de pe urma acesteia.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.