Chatul live este crucial în comerțul electronic, oferind suport rapid și personalizat clienților, îmbunătățind conversiile și reducând abandonul coșului. Este mai eficient și cost-eficient decât telefonul sau emailul, permițând agenților să gestioneze mai multe sesiuni simultan.
Nenumărați membri ai publicului au progresat către maturitatea digitală cu o viteză rapidă, ceea ce a crescut numărul de utilizatori de internet și cumpărături online. Lumea comerțului electronic a devenit una dintre cele mai rapide și mai populare alegeri pentru cumpărarea și vânzarea de produse pe internet.
Odată cu aceasta a apărut un număr crescut de îngrijorări nu numai despre cum să atragă, să convertească, să stimuleze vânzările și să reducă rata de respingere a unei afaceri de comerț electronic, ci și cum să ofere servicii personale prin intermediul unui mediu impersonal. Chat-ul live reprezintă soluția pentru succesul clienților și un avantaj investițional pentru afacerea bazată pe internet.
Mai simplu spus, chat-ul live este doar o fereastră mică, activată printr-un click pe un buton de chat încorporat pe un site web. Răspunsul mai lung este că face parte dintr-un software complex de asistență și una dintre cele mai bune soluții pentru o mai bună comunicare și servicii între afacerea de comerț electronic și clienții săi.
Prin integrarea unui widget de chat live pe site-ul magazinul dvs. online, agenții dvs. de chat live vor putea oferi asistență rapidă oricărui client potențial sau cumpărător obișnuit și îi vor ghida prin diferite puncte de contact ale vânzărilor prin diferite canale.
Chat-ul live reprezintă o alternativă la canalele tradiționale de comunicare și se remarcă datorită câtorva avantaje notabile.
Atunci când clienții navighează pe site-ul dvs. web, verifică cele mai recente oferte și interesul lor este la apogeu, ultimul lucru pe care îl doriți este să îi deranjați și să pierdeți vânzarea din cauza incapacității de a oferi ajutor instantaneu. Este echivalent cu intrarea într-un magazin tradițional de vânzare cu amănuntul și imposibiliatea de a găsi un angajat util.
Utilizarea chat-ului live este o alegere confortabilă pentru mesageria instantanee care necesită cel mai mic efort din partea clientului care are nevoie de asistență, deoarece nu sunt obligați să-și întrerupă angajamentul prin a fi nevoie să ia telefonul sau să trimită un e-mail.
În comparație cu telefonul și emailul, este o platformă cu cost redus de întreținere, întrucât un singur agent poate gestiona mai multe chat-uri simultan, reducând timpul mediu de așteptare. Administratorii pot configura numărul de chat-uri simultane pentru fiecare agent individual. Acest lucru va asigura că personalul de asistență nu este copleșit și clienții primesc cel mai bun serviciu.
Pentru orice magazin, online sau tradițional, prima impresie este crucială. Designul atractiv, tema și sigla sunt părți esențiale ale imaginii de marcă și prezenței online a unui magazin online. Dar odată ce clienții potențiali ajung pe site-ul dvs., șansele de conversie sunt considerabil mai mici, fără asistență adecvată pentru clienți.
Durata de atenție a cumpărătorului online este relativ scurtă – aproximativ 5-10 minute.
Pentru a preveni abandonarea coșului de cumpărături într-o fereastră atât de mică de oportunități, agenții de chat pot interacționa cu potențialii clienți prin felicitări personalizate sub forma unei invitații de chat proactive.
La fel ca alte funcții de chat live, este un mesaj pop-up personalizabil care poate fi configurat pentru a apărea pe site după un anumit timp pe care clientul îl petrece navigând. Cealaltă caracteristică este că agenții o pot folosi pentru a viza clienți sau pagini specifice, de exemplu, în timpul procesului de plată.
Chatul live nu este util doar atunci când vine vorba de vânzarea încrucișată, ci și de vânzarea în sus. În timpul sesiunii de chat, agenții pot promova cele mai noi produse sau pot recomanda versiuni premium adaptate interesului cumpărătorului. Aceasta transformă chat-ul live dintr-un instrument de asistență într-un instrument puternic de marketing, totul în unul.
Prezentarea generală a chat-ului este o caracteristică excelentă care poate aprofunda conexiunea între agenți și clienți. Permite agenților să monitorizeze numărul de vizitatori care așteapă în coadă, adresele URL, locația sau comportamentul acestora. Cu o imagine clară a clienților online actuali, agenții pot atinge și gestiona cu încredere orice conversație de chat și pot oferi experiență personalizată.
Prin interacțiunile prin chat vă puteți construi colecția de date CRM. Dacă sunteți o afacere mică, care începe să își asambleze lista de clienți, ați putea lua în considerare implementarea unui formular pre-chat. Clienții sunt dispuși să-și împărtășească informațiile personale în schimbul unei experiențe de cumpărături mai directe și plăcute. Formularul de pre-chat este ușor de configurat. După crearea butonului dvs. de chat, dați click pe căsuța de selectare pentru: Solicitați informații prin formularul de pre-chat. De atunci, de fiecare dată când butonul de chat este activat, formularul de pre-chat îi va solicita pe clienți să-și partajeze datele.
Deși chat-ul live este un mijloc fantastic pentru conversii, este la fel de neprețuit pentru tacticile de păstrare. Ca parte a unei strategii de asistență pe mai multe canale, companiile își pot păstra în medie 89% din clienții lor.
Nu există ore de lucru pentru cumpărături online. Clienții se așteaptă să primească servicii 24/7. E de înțeles că acest lucru nu este întotdeauna posibil. Pentru a găzdui toți clienții, chat-ul LiveAgent le permite clienților să trimită mesaje prin intermediul formularelor de contact. De îndată ce echipa de asistență sau agentul respectiv revine online, vor contacta clientul.
Toate funcțiile de chat live sunt personalizabile, cu opțiunea de a introduce codul CSS pentru a reflecta imaginea de marcă.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Cumpărăturile online au fost ferm stabilite ca o modalitate de a desfășura tranzacții pe internet. Agenții de chat live calificați și cunoscuți vă ajută să creați o experiență ideală de client online.
A fi agent de chat live pentru un magazin online este diferit de personalul standard al serviciilor de vânzare cu amănuntul, după cum reiese din setul de abilități și bune maniere.
Chat-ul live oferă agenților un set valoros de instrumente de funcții. Utilizarea acestora permite agenților să răspundă rapid și eficient clienților.
Pentru a-și testa viteza de scriere, LiveAgent invită agenții să încerce gratuit un test de tastare direct pe site-ul web al LiveAgent.
Dacă doriți să vedeți lista tuturor funcțiilor de chat live disponibile și să aflați mai multe despre ele în detaliu, accesați pagina noastră de funcții.
Integrarea butonului de chat live nu ar putea fi mai ușoară. Singura cerință este să copiați și să inserați un scurt cod HTML din contul dvs. LiveAgent pe site-ul dvs. web, și este live. Nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar, dar este acceptată integrarea cu un alt software sau aplicație.
Multe magazine online sunt gestionate prin intermediul aplicației Shopify, iar software-ul de chat LiveAgent a fost dezvoltat având în vedere un proces de integrare și migrare fără probleme.
Preocupările de securitate sunt la un nivel record. Protecția datelor, securitatea contului și problemele de confidențialitate sunt subiecte esențiale pentru oricine își gestionează și își desfășoară activitatea online. LiveAgent nu este diferit. Iată câteva dintre funcțiile de securitate de top.
Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Dacă doriți să vedeți toate planurile disponibile, consultați pagina noastră de prețuri.
Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici
Descoperă cum chatul live poate transforma experiența de client pentru startup-uri și IMM-uri. Îmbunătățește satisfacția clienților și obține un avantaj competitiv cu un software de chat live eficient și ușor de utilizat. Află mai multe despre integrarea și beneficiile acestei soluții digitale convenabile!
Aveți nevoie de un software de chat live ?
Software-ul gratuit de chat live LiveAgent vă permite să interacționați și să convertiți efectiv vizitatorii site-ului în clienți. Utilizați cel mai rapid widget de chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team