Software de asistență pentru industria de găzduire web

Completați-vă prezența mondială digitală cu LiveAgent și oferiți un serviciu pentru clienți de top.

Reduceți numărul de tichete de asistență primite oferind un portal complet de auto-asistență accesibil 24/7/365.

Păstrați datele clientului protejate cu măsuri de securitate de ultimă generație, inclusiv criptare HTTPS, atenuare DDoS și multe altele.

Atrageți clienți noi și creșteți valoarea de viață a clienților oferind experiențe de neuitat care creează zvonuri pozitive.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Fiți mereu online & disponibil

Găzduirea web și întreținerea server-ului necesită multă atenție și concentrare, precum clienții dvs. Bug-ul unic și scurt poate cauza o mulțime de probleme pentru infrastructură și succesul dvs. Informați-vă imediat clientul cu privire la chat-ul live în timp real și oferiți-le soluția potrivită pentru nevoile lor.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Diminuați sarcina de asistență

Întrebări, cereri, probleme … Clienții dvs. au tot felul de preocupări care trebuie soluționate. Construiți-vă propriul portal pentru clienți legat de baza de cunoștințe și de întrebări frecvente și oferiți clientului dvs. oportunitatea de a căuta singuri răspunsurile. Agenții dvs. de asistență se pot concentra acum pe diferite aspecte, și pot oferi, de asemenea, mai multe ajutoare personale.

Combinați mai multe canale

Rupeți granițele mai multor canale, pe care le folosește clientul dvs. pentru a intra în legătură cu dvs. Începeți rezolvarea problemei în chatul live în timpul orelor de lucru, continuați cu tichetul seara și terminați solicitarea în ziua următoare prin apel. Totul din același loc – frumos și îngrijit. Urmăriți cum cresc veniturile.

combine multiple channels - illustration

Nu pot greși peste 21.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.

Articole legate deGăzduire web
Planurile LiveAgent încep de la 15 $/agent/lună și includ ticketing prin e-mail, funcție de chat live, bază de cunoștințe și multe altele. Pachetul complet este disponibil la 69 $/agent/lună.

Tarifele LiveAgent

Descoperă planurile LiveAgent de suport clienți, începând de la $15/agent/lună. Funcții avansate, încercare gratuită!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrări

Descoperiți integrările LiveAgent pentru a maximiza eficiența afacerii și satisfacția clienților. Soluții ușor de utilizat și ghiduri detaliate!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Academia LiveAgent

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x