Asigurați-vă că niciun mesaj al clientului nu rămâne fără răspuns prin optimizarea tuturor mesajelor clienților pe mai multe canale într-o singură căsuță de e-mail.
Reduceți rata de fluctuație
Ajutorul rapid și punctual poate face o mare diferență atunci când vine vorba de menținerea clienților și de reducerea ratei de fluctuație. Timpul este un factor foarte important în acest caz. Chat-ul live în timp real vă poate ajuta să rezolvați imediat problemele și să țineți clienții la distanță. Gata cu brainstorming-ul cu privire la strategiile de reducere – soluția a venit chiar la dvs.
Îmbunătățiți fericirea clienților
Succesul afacerii dvs. depinde de satisfacția clienților dvs. Oferiți-le oportunitatea de a căuta răspunsuri pe portalul clienților, de a lua legătura cu ei prin mail obișnuit și de a finaliza vânzările în apel – totul dintr-un singur loc! Bonus: Puteți măsura cât de mulțumiți au fost clienții dvs. datorită sistemului de recompense / mustrări. 🙂
Rămâneți organizat
Nu mai există mai multe căsuțe de e-mail separate, soluție diferită pentru chat live sau furnizor suplimentar pentru call center. LiveAgent împachetează toate canalele într-un singur pachet (și rețelele de socializare) la un preț foarte accesibil. Investiți mai puțin timp în gestionarea sarcinilor de zi cu zi datorită automatizării și concentrați-vă asupra a ceea ce contează pentru dvs. – clienții dvs., afacerea și creșterea.
Nu pot greși peste 21.000 de companii
Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre și aflați cum poate LiveAgent să vă stimuleze asistența pentru clienți și să crească fericirea clienților dvs.
Descoperiți cum LiveAgent îmbunătățește satisfacția, veniturile și loialitatea clienților cu poveștile de succes ale companiilor de top. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și găsiți soluția adaptată afacerii dvs. fără obligații sau informații despre cardul de credit necesare.