Chat-ul live de la LiveAgent este ideal pentru industria de călătorii și cazare, îmbunătățind satisfacția clienților cu comunicare în timp real. Oferă avantaje față de telefon și email, fiind ușor de utilizat și rentabil pentru agențiile de turism.
Chiar și în perioade de criză economică sau politică, industria turismului a revenit întotdeauna și a continuat să atragă călători. Modul în care industria călătoriilor a ajuns pe primul loc ca una dintre cele mai profitabile industrii este că a pus accentul pe inovația tehnologică.
Călătoria către orice destinație este mai accesibilă și mai convenabilă decât oricând. Cu rețelele de socializare, oamenii pot forma conexiuni cu oricine la nivel global, ceea ce îi determină adesea să-și facă bagajul și să plece într-o călătorie pentru a explora lumea.
Lumea afacerilor folosește călătoriile pentru a extinde și a achiziționa oferte în străinătate. Dar ceea ce călătorii au în comun este dorința de relaxare și confort atunci când decid următoarea destinație sau rezervarea hotelului.
Chat-ul live poate face acest lucru și mai posibil.
Aveți centurile puse? Să mergem.
Chat-ul live este un instrument de comunicare simplu de utilizat, dar valoros pentru mesageria instantanee între client și reprezentantul serviciului de clienți – complet bazat pe browser, conceput pentru a răspunde la întrebările clienților în mod eficient și în timp real.
Chat-ul live are avantaje semnificative față de asistența prin telefon și email.
Deși asistența prin telefon și email este încă utilizată la scară largă, statisticile vorbesc de la sine. Mai mult de 60% dintre clienți preferă să utilizeze chat-ul pentru a primi răspuns la întrebările lor, în locul canalelor tradiționale, ceea ce nu se datorează strict generației milenare. 45% dintre persoanele în vârstă de 55 de ani sau peste, au confirmat că au folosit chat-ul live pe un site web cel puțin o dată.
Turismul este o piață mare și dinamică. În fiecare an, milioane de oameni călătoresc în întreaga lume, unii în mai multe ocazii. Fiecare dintre acești potențiali clienți sau călători frecvenți merită asistență online reconfortantă și ușor de utilizat pe care agenția o poate oferi.
Chat-ul live a fost conceput pentru exact acest scop.
Obișnuia să fie un proces îndelungat, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism, pentru a aranja rezervarea și, de cele mai multe ori, a necesitat o vizită la agenție. Popularitatea motoarelor de căutare online a transformat acest proces.
Industria turismului a devenit una dintre cele mai rapide industrii în dezvoltare tehnologică, cu o strategie digitală clar definită. Pentru a valorifica pe deplin posibilitățile de satisfacție a clienților pentru călătorii moderni, chat-ul live este o alegere ideală de comunicare în industria turismului, atât pentru clienți, cât și pentru agenții de turism.
Este incontestabil faptul că chat-ul live are un impact semnificativ asupra luării deciziilor clientului. Dar conducerea la luarea deciziei de a cumpăra, de exemplu, un pachet de la agenția dvs. depinde de abilitățile și abordarea profesională a agenților dvs. de turism.
La începutul fiecărei călătorii se află un stimulent pentru călătorie. Fie din motive personale, fie profesionale, clienții vor alege agenția de turism sau de transport în funcție de modul în care își pot îndeplini așteptările.
Chat-ul live nu este doar pentru prima dată, ci și pentru călătorii sezonieri. Dacă nu s-a făcut anterior, inovația implementării chat-ului live este o modalitate de reinventa imaginea unei companii în ochii unui client, prin urmare, atrage un angajament și mai mare.
Pentru agenții de turism, chat-ul live reprezintă un instrument puternic de asistență, promovare și conversie. Urmând regulile corecte de etichetă a chat-ului live, agenții pot oferi interacțiuni umane și experiențe încântătoare clienților potențiali și fideli.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
.
Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală și partajată. Orice agent care are acces, poate căuta profilul oricărui client sau istoricul interacțiunilor.
Designuri diverse, prestabilite în galeria de butoane de chat și ferestre de andocare sau posibilitatea de a crea un widget nou.
Mesaje pop-up care pot conduce la o creștere a rentabilității investiției. Agenții pot crea invitații unice sau multiple și pot îndruma clienții potențiali în procesul de achiziție.
Prin monitorizara adresei URL curente a vizitatorilor chat-ului live, invitațiile bine sincronizate pot oferi și pachete de călătorie promoționale, oferte de călătorie sau alte sugestii de călătorie personalizate. LiveAgent permite utilizarea invitațiilor de chat proactive numai atunci când există destui agenți disponibili.
O caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. Agentul poate observa ceea ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.
Răsunsurile predefinite simplifică fluxul de lucru utilizând răspunsuri text scurte predefinite și le stochează pentru utilizare viitoare.
Un tip de jurnal de chat în care sunt stocate detaliile conversației anterioare.
Agenții sau administratorii de chat pot alege dintre trei opțiuni de rute predefinite pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă:
Limita maximă a cozii poate fi setată din setările butonului de chat și poate ascunde automat widget-ul de pe site-ul web atunci când limita este atinsă, pentru a îmbunătăți timpul de așteptare al clienților.
Ca și în cazul comunicării prin chat extern cu clienții, chat-ul live oferă agenților posibilitatea de a-și trimite reciproc mesaje instantanee. Chat-urile interne sunt vizibile numai pentru expeditor și destinatar.
Etichetele pot fi adăugate manual sau automat la anumite cuvinte sau fraze, creând astfel un flux de lucru personalizat pentru un anumit agent.
Permite contribuția și părerea clienților, și clasamentul eficienției agentului sau satisfacția generală în urma unei sesiuni de chat.
Chat-ul live face parte din software-ul de asistență cu mai multe canale LiveAgent și, prin urmare, adaugă caracteristici suplimentare benefice diferitelor agenții de turism.
Să presupunem că o companie are un anumit set de politici de calătorie corporative pentru angajații lor călători, cum ar fi biletele de avion, companiile aeriene, hotelurile, mașinile. Sistemul CRM încorporat al LiveAgent poate stoca toate aceste cerințe, disponibile oricui are acces.
Agentul poate atașa și trimite documente prin chat, cum ar fi cerințele de viză, clienților care călătoresc pentru relaxare într-o țară nouă.
Dacă un client dorește să contacteze agenția în afara orelor de program, acesta poate completa un formular de contact și va fi atribuit unui anumit agent sau unei echipe, când se vor întoarce online. Butonul de chat poate fi, de asemenea, adaptat la limbile diferitelor piețe.
Similar cu celelalte agenții, dar diferit în ceea ce privește utilizarea automatizării. Datorită automatizării online, agențiile online pot beneficia de chat-ul live folosind funcții automatizate, precum regulile de atribuire a chat-urilor departamentelor relevante.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integrarea butonului de chat live nu ar putea fi mai ușoară. Singura cerință este să copiați și să inserați un scurt cod HTML din contul dvs. LiveAgent pe site-ul dvs. web, și este live. Nu este necesar să descărcați niciun software suplimentar, dar este acceptată integrarea cu un software terț sau cu o aplicație.
Protecția datelor, securitatea contului și problemele de confidențialitate sunt subiecte esențiale pentru oricine își gestionează și își desfășoară activitatea online. LiveAgent nu este diferit. Iată câteva dintre funcțiile de securitate de top.
Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team