Agile CRM integration
Partner Privacy Policy
Agile CRM Politică de confidențialitate
Ce este Agile CRM?
Agile CRM este un software de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) utilizat la nivel mondial de numeroase companii. Este folosit pentru automatizare, vânzări, marketing, în timp ce stochează date despre clienți care pot fi folosite pentru diverse campanii. Agile CRM oferă informații de afaceri și îi ajută pe reprezentanții de vânzări cu procesele.
Cum îl puteți utiliza?
Există multe acțiuni și declanșatoare disponibile în această integrare. Primiți notificări în panoul de bord ori de câte ori un nou caz, afacere, tichet, eveniment, sarcină, contact sau client este creat în Agile CRM. De asemenea, puteți urmări etichetele și etapele de referință ale afacerilor. Pe lângă urmărirea acestor acțiuni, le puteți efectua manual în LiveAgent. Creați contacte noi, adăugați la campanii, adăugați note, creați companii, adăugați clienți la grupuri, adăugați etichete sau creați conversații.
Avantaje
- Primiți notificări despre Agile CRM în panoul dvs. de bord LiveAgent
- Efectuați sarcini și lucrări fără a schimba software-ul
- Creșteți fluxul de lucru
Frequently Asked Questions
Ce este Agile CRM?
Agile este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții, care permite clienților să stocheze date importante și să automatizeze procesele de vânzări sau de marketing.
Care sunt beneficiile integrării Agile CRM cu LiveAgent?
- îmbunătățirea eficienței serviciilor pentru clienți - primiți notificări din Agile CRM în LiveAgent - creați contacte/grupuri de contacte și adăugați etichete dintr-o singură interfață
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.