Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Avoxi?
Avoxi este un furnizor de comunicații cloud și VoIP. Acesta oferă servicii pentru centre de apeluri, hoteluri, agenții de turism sau întreprinderi globale. Viziunea lor este de a ajuta echipele din întreaga lume să comunice mai eficient și să le ofere control și flexibilitate asupra nevoilor lor de comunicare.
Avoxi oferă numere gratuite din multe țări, precum și numere locale. Au experiență în multe industrii, inclusiv ospitalitate, conformitate, jocuri, IT, asistență, finanțe, asigurări sau externalizare.
Avoxi și LiveAgent sunt parteneri VoIP. Puteți utiliza Avoxi ca furnizor VoIP în software-ul de asistență LiveAgent.
Cum puteți utiliza Avoxi?
Avoxi vă poate oferi un serviciu VoIP pentru efectuarea de apeluri prin internet. LiveAgent poate gestiona toate sarcinile din centrul de apel și vă poate ajuta să gestionați relațiile cu clienții.
Setul de instrumente LiveAgent vă poate ajuta să aveți grijă de comunicarea apelurilor și de rutare, vă permite să vă gestionați centrul de apel în cloud, să vă îmbunătățiți calitatea comunicării cu clienții dvs. și contribuie la creșterea loializării clienților.
Toate acestea sunt posibile cu funcții avansate, precum arbori IVR, butoane de apel pe site-urile dvs. web, rutarea apelurilor, apeluri video, și înregistrări nelimitate ale apelurilor.
Costă ceva să integrezi Avoxi?
Avoxi este o companie independentă care percepe taxe pentru serviciile sale. Cu toate acestea, integrarea LiveAgent cu Avoxi este gratuită și poate fi accesată oricând fără a plăti în plus.
Care sunt avantajele utilizării Avoxi?
- Integrare gratuită cu LiveAgent
- Apelarea de pe diferite dispozitive
- Procese îmbunătățite de servicii pentru clienți
- Soluție de telefon cloud de încredere
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Cum se integrează Avoxi cu LiveAgent?
LiveAgent are ca funcție încorporată Avoxi, deci nu este nevoie de plugin-uri sau soluții terțe. Funcția este inclusă în planul dvs. LiveAgent și tot ce trebuie să faceți este să vă conectați numărul de telefon Avoxi la contul dvs. LiveAgent. Vă rugăm să aruncați o privire la ghidul de mai jos pentru a afla cum să faceți acest lucru.
- În cazul în care nu aveți cont Avoxi, creați unul aici. Reprezentantul Avoxi vă va contacta pentru a discuta de ce tip de soluție aveți nevoie. După ce aveți acces la contul dvs., veți avea nevoie de numele dvs. de utilizator, parola, și numărul de telefon personalizat pentru pașii următori.
- Accesați contul dvs. LiveAgent și apoi accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu pentru a crea un număr nou. Selectați Avoxi din lista de selecție a furnizorilor.
- Acum trebuie să faceți o configurare rapidă. Furnizați numele dvs. de utilizator, parola, și numărul dvs. de telefon Avoxi în câmpurile respective. De asemenea, puteți selecta departamentul către care vor fi direcționate apelurile, prefixul numărului, un nume personalizat pentru numărul de telefon Avoxi și opțiunea de înregistrare a apelurilor. Când ați terminat, dați click pe Adăugare.
Numărul dvs. de telefon Avoxi este conectat la LiveAgent și este gata de utilizare.
Doriți să integrați mai multe aplicații pe care le utilizați zilnic? Aruncați o privire la pagina de integrări și aflați mai multe despre fluxurile de lucru comune. De asemenea, puteți consulta toate caracteristicile și instrumentele oferite de LiveAgent sau puteți verifica videoclipul nostru de tur al produsului de mai jos.
Frequently Asked Questions
Ce este Avoxi?
Avoxi este un furnizor de servicii de comunicații cloud și VoIP cu funcții avansate ale centrului de apeluri și planuri de prețuri flexibile, potrivite pentru companii de orice dimensiune.
Cât costă integrarea Avoxi în LiveAgent?
Integrarea Avoxi în LiveAgent este deja inclusă în plan și nu există taxe suplimentare pentru utilizarea acestuia. Puteți adăuga numerele de telefon Avoxi la LiveAgent și puteți configura centrul de asistență pentru clienți fără plăți suplimentare.
Cum pot integra Avoxi cu LiveAgent?
Nu este nevoie să integrați Avoxi cu LiveAgent, deoarece este deja încorporat. Trebuie doar să adăugați numărul Avoxi și detaliile contului. Accesați Configurare > Apel > Numere în LiveAgent Creați un număr nou și selectați Avoxi ca furnizor VoIP Introduceți numele de utilizator, parola, numărul și alte detalii Dați click pe Adăugare și sunteți gata
Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți cu integrarea perfectă între LiveAgent și AnGoVoIP. Beneficiați de conectivitate fără întreruperi, reducerea costurilor și colaborare în timp real. Începeți acum cu un cont gratuit și explorați avantajele oferite de soluțiile noastre inovatoare de comunicații de afaceri. Fără taxe suplimentare din partea LiveAgent!
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați gratuit serviciile VoIP de la hallo, cu LiveAgent pentru o experiență de comunicare eficientă și rentabilă. Aflați cum să conectați numărul dvs. VoIP hallo, și descoperiți beneficiile unei soluții integrate de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. Verificați ghidul pas cu pas pe pagina noastră și începeți perioada de încercare gratuită fără obligații!