Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Politică de confidențialitate
Ce este Axigen?
Axigen este un server de e-mail și groupware cu multiple funcții de colaborare disponibile pentru planurile lor. Acesta permite utilizatorilor să partajeze calendare, fișiere și contacte, precum și să verifice disponibilitatea utilizatorilor și accesul la software de pe mai multe dispozitive. Axigen are securitate pe mai multe niveluri și oferă o administrare fără efort, ceea ce îl face ideal pentru companiile cu echipe IT mai mici.
Cum puteți utiliza Axigen?
Axigen poate fi utilizat atât ca soluție de colaborare de birou, cât și ca server de e-mail. Este ușor de întreținut, așa că este ideal pentru companiile care caută o soluție de e-mail simplă, dar fiabilă, cu funcționalități de groupware. De asemenea, este foarte sigură pentru cei care caută o protecție suplimentară. Axigen oferă asistență pentru clienți 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru fiecare client, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la depanare. Poate fi integrat cu LiveAgent. Acest lucru este ideal pentru companiile care doresc să își îmbunătățească biroul de asistență cu o soluție dedicată de asistență pentru clienți.
Adăugați comunicarea securizată prin e-mail la sistemul de ticketing de la LiveAgent și oferiți cel mai bun suport pentru clienți. Beneficiați de arhivarea e-mailurilor și de istoricul tichetelor pentru a ține evidența comunicării cu clienții. LiveAgent oferă mult mai mult decât mesageria prin e-mail, sistemul de ticketing poate gestiona chat-ul live, call center-ul, social media, și portalul pentru clienți. Totul este susținut de funcții avansate care vă ușurează munca.
O căsuță de primire universală cu un flux hibrid de tichete vă poate ajuta să vă păstrați comunicarea organizată. Răspundeți contactelor cu mesaje predefinite sau răspunsuri prestabilite pentru a oferi asistență mai rapidă clienților. Configurați reguli pentru a crea automatizări care să se ocupe de sarcini repetitive comune. Aruncați o privire la întreaga listă de funcționalități de ticketing și vedeți cum vă pot ajuta biroul de asistență.
Care sunt avantajele integrării Axigen?
- Întreținere ușoară
- Asistență pentru clienți 24/7
- Extrem de sigur
- Funcții de colaborare
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Cum se integrează Axigen cu LiveAgent?
Axigen poate fi integrat cu sistemul de ticketing LiveAgent prin IMAP/POP3. Opțiunea este ușor de găsit în opțiunile de configurare LiveAgent. Aruncați o privire la ghidul pas cu pas de mai jos pentru a învăța cum să integrați Axigen cu sistemul de ticketing.
- Trebuie să configurați mai întâi Axigen? Accesați site-ul web Axigen și alegeți un plan cu care doriți să începeți. Axigen oferă o secțiune de documentație utilă cu ghid de instalare și alte resurse de care ați putea avea nevoie. După ce obțineți acces la Axigen și îl configurați, treceți la LiveAgent și continuați cu următorul pas.
- După ce Axigen este configurat și gata de utilizare, accesați contul dvs. LiveAgent. Creați-vă mai întâi versiunea de încercare gratuită dacă nu aveți încă una. Acum mergeți la Configurare > E-mail > Conturi de Mail și faceți click pe Creare buton din partea de sus. Se va deschide o listă cu furnizorii de e-mail. Selectați Altele în partea de jos și faceți click pe IMAP/POP3 în fereastra următoare.
- Acum trebuie să furnizați detaliile Axigen în LiveAgent pentru a finaliza integrarea. Completați numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Apoi selectați metoda de preluare, precum și informațiile despre server și port. Nu uitați să selectați departamentul responsabil cu gestionarea tichetelor de la această adresă de e-mail. Când sunteți mulțumit de configurare, finalizați făcând click pe butonul Salvare din partea de jos a ferestrei.
Ați terminat. LiveAgent va prelua acum e-mailurile de la Axigen în sistemul dvs. de ticketing. Urmăriți videoclipul de mai jos și vedeți ce mai poate face LiveAgent. De asemenea, puteți naviga pe pagina cu caracteristici pentru a vedea mai multe opțiuni sau puteți arunca o privire la pagina Academiei pentru a afla mai multe despre asistența pentru clienți.
Frequently Asked Questions
Ce este Axigen?
Pentru planurile lor, Axigen oferă servere de e-mail și groupware cu multiple funcții de colaborare. Utilizatorii software-ului au posibilitatea de a partaja calendare, fișiere și contacte, precum și de a verifica disponibilitatea utilizatorilor și de a accesa software-ul de pe mai multe dispozitive. Securitatea este multistratificată, iar administrarea este ușoară cu Axigen, ceea ce îl face perfect pentru companiile cu un departament IT mic.
Cum puteți utiliza Axigen?
Pe lângă faptul că servește ca server de e-mail, Axigen poate fi folosit ca soluție de colaborare de birou. Deoarece este simplu de întreținut, este ideal pentru companiile care caută o soluție de e-mail ușor de utilizat, dar fiabilă, cu capabilități de groupware. În plus, este extrem de sigură pentru cei care caută o protecție suplimentară. Echipa Axigen oferă asistență pentru clienți 24/7 pentru fiecare client, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la depanare. Este disponibilă integrarea LiveAgent. Companiile care doresc o soluție dedicată de asistență clienți pentru biroul lor de asistență vor considera această soluție ideală.
Care sunt avantajele integrării Axigen?
Întreținere ușoară Asistență clienți 24/7 Extrem de sigur Funcții de colaborare
Cum se integrează Axigen cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail Creați un e-mail nou și selectați Altele Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!