ClickUp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este ClickUp?
ClickUp este o soluție de colaborare și de gestionare a proiectelor bazată pe cloud, concepută pentru întreprinderi de toate dimensiunile și pentru toate tipurile de specializare. Oferă o varietate de caracteristici puternice realizate pentru gestionarea sarcinilor, cum ar fi alerte, atribuiri de sarcini și statusuri.
Cum puteți utiliza ClickUp?
Conectat cu LiveAgent, veți putea să vă accelerați fluxul de lucru utilizând o singură soluție în loc să treceți de la o aplicație la alta. Cu integrarea ClickUp pentru LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință și ține evidența sarcinilor. Dacă primiți sau trimiteți un e-mail de la LiveAgent, îl puteți converti într-o sarcină în ClickUp cu o simplă comandă. În plus, puteți corela tichetele în sarcinile deja existente.
În timp ce integrarea ClickUp vă ține informat, LiveAgent va ține evidența tichetelor clienților și le va organiza pentru dvs. Stabilirea priorităților și gestionarea tichetelor se face fără probleme, indiferent de câte canale de comunicare utilizați. Dacă doriți să vă îmbunătățiți fluxul de lucru și să treceți mult mai puțin de la o filă la alta, profitați de integrări precum ClickUp.
Urmăriți ce se întâmplă în alte instrumente pe care le utilizați pentru a vă face treaba mai bine și mai rapid. LiveAgent suportă peste 150 de integrări cu alte software-uri, astfel încât să vă puteți concentra pe a-i ajuta pe clienții dvs.
Care sunt avantajele oferite de ClickUp?
- Gestionați proiectele din LiveAgent
- Țineți evidența sarcinilor într-un singur loc
- Colaborați cu colegii dvs.
- Conversia e-mailurilor în sarcini
- Corelarea tichetelor la sarcinile existente
Looking for a better way to manage customer tickets?
Manage all of your communication channels with LiveAgent's multi-channel ticketing system
Integrarea ClickUp cu LiveAgent costă ceva?
ClickUp și LiveAgent au prețuri separate. Cu toate acestea, ClickUp oferă, de asemenea, un plan gratuit, fără taxe. LiveAgent oferă integrarea gratuită ca parte a unui plan, deci nu există costuri suplimentare pentru integrarea ClickUp cu LiveAgent.
Cum să integrați ClickUp cu LiveAgent
LiveAgent are un plugin pregătit pentru integrarea ClickUp, astfel încât procesul este foarte simplu. Urmați ghidul de mai jos pentru a vedea cum puteți face acest lucru pe cont propriu.
- Pentru a integra ClickUp, deschideți LiveAgent și mergeți la Configurare > Sistem > Plugin-uri. Găsiți plugin-ul ClickUp în listă, faceți click pe comutatorul activare și LiveAgent se va reporni singur.
- Puteți găsi apoi plugin-ul activ în partea de sus a listei. Faceți click pe butonul roată dințată Configurare și găsiți câmpul cheie API . Vi se va cere să introduceți Cheia API ClickUp în acest câmp.
- Accesați contul dvs. ClickUp și mergeți la Setările Mele > Aplicații. Găsiți câmpul gol API Token și click pe Generare. Apoi, pur și simplu copiați și lipiți cheia API în câmpul Cheie API de integrare ClickUp din LiveAgent și click pe Salvare.
Integrarea este finalizată și puteți începe să vă gestionați sarcinile, ținând în același timp evidența tichetelor clienților. Aruncați o privire la videoclipul nostru de Tur de mai jos pentru a vedea ce mai puteți face cu LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce este ClickUp?
ClickUp este un instrument de gestionare a proiectelor care oferă reamintiri, obiective, calendare și multe altele pentru orice tip de echipă.
Care sunt avantajele integrării ClickUp cu LiveAgent?
- nu este nevoie să comutați interfețele - e-mailuri ușor convertibile în sarcini - corelați tichetele cu sarcinile - gestionați proiectele din contul dvs. LiveAgent
Este gratuită integrarea ClickUp cu LiveAgent?Este gratuită integrarea ClickUp cu LiveAgent?
Da, este gratuit și nu există plăți suplimentare odată ce aveți un plan LiveAgent.
Descoperă puterea integrărilor cu Zapier și LiveAgent! Transformă-ți fluxul de lucru conectând aplicațiile preferate într-o singură platformă eficientă, cu suport în peste 40 de limbi și 179 de funcții. Încearcă gratuit LiveAgent și îmbunătățește-ți experiența de asistență pentru clienți. Intră acum pentru o perioadă de probă de 14 zile fără obligații!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Integrați Jira cu LiveAgent pentru a îmbunătăți gestionarea erorilor și proiectelor, sporind satisfacția clienților și productivitatea echipei. Descoperiți cum să utilizați panourile scrum și kanban în Jira, să creați rapoarte detaliate și să urmăriți sarcinile cu ușurință. Conectați-vă conturile rapid și simplu cu pluginul nativ LiveAgent. Începeți acum cu o încercare gratuită!