CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CommuniGate Pro Politică de confidențialitate
Ce este CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro este un server de comunicații unificate la nivel operator care include și o platformă de dezvoltare. Există API-uri pentru autentificare și diverse aplicații auxiliare. Sistemul se bazează pe protocolul Internet și este scris în C++. CommuniGate Pro include, de asemenea, un agent de transfer de e-mail cu o interfață webmail care suportă POP3/IMAP și SMTP. Acesta oferă utilizatorilor săi un serviciu avansat de filtrare de mail, posibilitatea de a se abona la mai multe căsuțe de mail și suportă SPAM și protecție antivirus prin intermediul modulelor.
Cum puteți utiliza CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro reprezintă o soluție ideală pentru dezvoltatorii și companiile care se concentrează pe abordarea de tip „do it yourself”. De asemenea, se dovedește utilă prin opțiunile sale SPAM și antivirus care vă protejează pe dvs.și comunicarea companiei dvs. de e-mailurile nesolicitate sau periculoase. E-mail-ul CommuniGate Pro oferă flexibilitate pentru toți cei care au nevoie de ea și se poate integra cu sistemul de asistență LiveAgent.
Gestionarea e-mailurilor cu CommuniGate Pro este o soluție fantastică pentru majoritatea companiilor care au nevoie să gestioneze comunicarea prin e-mail cu opțiuni flexibile. Cu toate acestea, companiile care trebuie să gestioneze un număr mare de solicitări ale clienților și să le rezolve eficient pot utiliza LiveAgent pentru a face clienții fericiți.
Un sistem de ticketing pentru help desk vă poate ajuta enorm în furnizarea oricărui tip de asistență pentru clienți. Biroul de asistență LiveAgent poate aduna toate comunicările dvs. prin e-mail și le poate transforma în tichete care pot fi ușor organizate și distribuite între agenții de asistență clienți. Soluția este complet funcțională, astfel încât fluxul de lucru să se îmbunătățească, iar clienții dvs. să devină mulțumiți.
Îmbunătățiți-vă activitățile de zi cu zi cu ajutorul funcțiilor care se concentrează pe productivitate. Începeți să vă organizați tichetele cu ajutorul filtrelor, etichetelor și a departamentelor. Puteți, de asemenea, să divizați tichetele elaborate care necesită o atenție suplimentară și să răspundeți mai rapid cu mesaje predefinite. Sunteți gata să încheiați ziua? Asigurați-vă că ați configurat programul de lucru sau faceți o pauză atunci când aveți nevoie.
E-mailul nu este unicul lucru care poate fi integrat. Configurați un call center și o bază de cunoștințe, creați un widget de chat live personalizat pentru site-ul dvs. web sau conectați Facebook, Instagram, Twitter, și Viber. Fiecare comunicare va fi organizată în sistemul de ticketing, astfel încât să nu vă pierdeți calmul și să urmăriți ceea ce se întâmplă.
Care sunt avantajele CommuniGate Pro?
- Platformă de dezvoltare
- Agent de transfer de mail flexibil
- Protecție SPAM
- Protecție antivirus prin module
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Cum se integrează CommuniGate Pro cu LiveAgent?
Odată ce aveți e-mailul CommuniGate Pro pregătit, îl puteți conecta cu ușurință cu sistemul de ticketing LiveAgent. Procesul este simplu și durează doar câteva minute pentru a fi finalizat. Aruncați o privire la ghidul de integrare de mai jos pentru a vedea cum să faceți acest lucru.
- Trebuie să configurați mai întâi CommuniGate Pro? Accesați site-ul lor și descărcați ceea ce aveți nevoie. Aruncați o privire pe site și obțineți tot ajutorul de care aveți nevoie pentru instalare. După ce ați terminat cu instalarea, continuați cu pașii următori.
- Când aveți totul pregătit, mergeți la contul dvs. LiveAgent și accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail. Faceți click pe butonul portocaliu Creare și apoi selectați Altele. Alegeți IMAP/POP3 dintre cele două opțiuni.
- Tot ce mai rămâne de făcut este să vă completați detaliile în secțiunea următoare. Adresa dvs. de e-mail, informațiile de conectare, parola, precum și portul și serverul sunt câmpuri obligatorii. De asemenea, puteți selecta departamentul care se va ocupa de comunicarea prin e-mail din acest cont și puteți specifica alte setări. După ce ați terminat, faceți click pe Adăugare în partea de jos și ați terminat.
Integrarea este completă și o puteți testa. Verificați sistemul de ticketing LiveAgent și răspundeți cu ușurință la e-mailurile clienților. Dacă doriți să aflați mai multe despre asistența pentru clienți și birourile de asistență, consultați articolele Academiei LiveAgent. De asemenea, puteți afla mai multe despre LiveAgent vizionând videoclipul de tur de mai jos sau răsfoind pagina noastră de caracteristici.
Frequently Asked Questions
Ce este CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro este un server de comunicații unificate de nivel operator care include și o platformă de dezvoltare. Este disponibil un API de autentificare, precum și diverse aplicații auxiliare. Sistemul se bazează pe protocolul Internet și este scris în C++. Pe lângă o interfață webmail, CommuniGate Pro include un agent cu capacitate de transfer de corespondență POP3/IMAP.
Cum puteți utiliza CommuniGate Pro?
Dezvoltatorii și companiile care se bazează pe abordări de tip „do-it-yourself” vor găsi în CommuniGate Pro o soluție ideală. Pe lângă aceasta, este echipată și cu funcții care vă protejează compania împotriva spam-ului și a virușilor. De asemenea, poate fi integrat cu biroul de asistență LiveAgent. CommuniGate Pro oferă flexibilitate tuturor celor care au nevoie de ea.
Care sunt avantajele integrării CommuniGate Pro?
Platformă de dezvoltare Un agent de transfer de corespondență flexibil Protecție SPAM Protecție antivirus prin module
Cum se integrează CommuniGate Pro cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail Creați unul nou și selectați Altele > IMAP/POP3 Furnizați detaliile dvs. și salvați modificările
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați gratuit serviciile VoIP de la hallo, cu LiveAgent pentru o experiență de comunicare eficientă și rentabilă. Aflați cum să conectați numărul dvs. VoIP hallo, și descoperiți beneficiile unei soluții integrate de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. Verificați ghidul pas cu pas pe pagina noastră și începeți perioada de încercare gratuită fără obligații!