CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Politică de confidențialitate
Pentru a plasa un buton de chat live LiveAgent în magazinul dvs. CS-Cart, urmați ghidul de integrare de mai jos sau urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.
- Accesați panoul de administrare CS-Cart și alegeți Meniu Rapid > Design > Blocuri > Derulați la GRID 16 > Blocul ‘Serviciul clienți’ > Click pe Opțiuni de Blocuri > alegeți fila Conținut > Lipiți (Ctrl +V) codul HTML sub linia ” > Salvare
- Notă: Nu este necesar să utilizați blocul „Serviciul clienți”. Vă puteți crea propriile blocuri și le puteți utiliza și pe acestea.
- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.
Ce este CS-Cart?
CS-Cart este cea mai bună soluție de coș de cumpărături pentru construirea unui site web de comerț electronic de orice dimensiune: de la un mic magazin web la un centru comercial virtual. O vitrină gata, asistență pentru numeroase opțiuni de plată și expediere, control complet al inventarului, produse nelimitate, instrumente promoționale și alte caracteristici ale software-ului de comerț electronic imediat.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CS-Cart cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Care sunt avantajele integrării CS-cart?
Cum puteți integra CS-cart cu LiveAgent?
Urmați acest ghid rapid pentru o integrare ușoară: 1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Creați / Personalizați un buton de chat live 3. Copiați codul HTML 4. Lipiți codul în CS-cart