CS-Cart integration
Partner Privacy Policy
CS-Cart Politică de confidențialitate
Pentru a plasa un buton de chat live LiveAgent în magazinul dvs. CS-Cart, urmați ghidul de integrare de mai jos sau urmăriți videoclipul furnizat.
- Primul pas este să creați și să personalizați un nou buton de chat în panoul dvs. LiveAgent (Nu aveți un cont LiveAgent? Înscrieți-vă aici). Copiați codul HTML (Ctrl + C) în clipboard.

- Accesați panoul de administrare CS-Cart și alegeți Meniu Rapid > Design > Blocuri > Derulați la GRID 16 > Blocul ‘Serviciul clienți’ > Click pe Opțiuni de Blocuri > alegeți fila Conținut > Lipiți (Ctrl +V) codul HTML sub linia ” > Salvare
- Notă: Nu este necesar să utilizați blocul „Serviciul clienți”. Vă puteți crea propriile blocuri și le puteți utiliza și pe acestea.

- Accesați pagina web a magazinului, reîmprospătați-o și butonul de chat este gata.

Ce este CS-Cart?
CS-Cart este cea mai bună soluție de coș de cumpărături pentru construirea unui site web de comerț electronic de orice dimensiune: de la un mic magazin web la un centru comercial virtual. O vitrină gata, asistență pentru numeroase opțiuni de plată și expediere, control complet al inventarului, produse nelimitate, instrumente promoționale și alte caracteristici ale software-ului de comerț electronic imediat.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea CS-Cart cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Care sunt avantajele integrării CS-cart?
Cum puteți integra CS-cart cu LiveAgent?
Urmați acest ghid rapid pentru o integrare ușoară: 1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Creați / Personalizați un buton de chat live 3. Copiați codul HTML 4. Lipiți codul în CS-cart
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.