Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Duocom?
Duocom este lider în rândul companiilor de telecomunicații spaniole în domeniul telefoniei virtuale și VoIP. Duocom Europe S.L este un operator de telefonie cu sediul central în Gran Canaria, Spania, licențiat de Comisia Națională a Piețelor și Concurenței (CNMC) din 2000.
Compania și-a dezvoltat propria tehnologie inovatoare care combină telefonia și internetul pentru a adapta serviciile virtuale la nevoile specifice ale fiecărui client. Servicii care oferă o mare flexibilitate, deoarece utilizatorii pot alege, în orice moment, dispozitivul (fix, mobil, VoIP, Internet) și instrumentele care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor specifice, putând reconfigura serviciile în timp real de pe site-ul clientului dvs.
Duocom Europe oferă servicii de telefonie virtuală care – fără costuri de investiții sau de întreținere – optimizează productivitatea și gestionarea comunicațiilor dvs., economisind timp și bani.
Cum îl puteți utiliza?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, Duocom este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce Duocom va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți să îmbunătățiți calitatea apelului mai târziu.
Cum puteți beneficia în urma utilizării unui call center LiveAgent?
Chiar dacă unii oameni preferă experiențele digitale ale clienților, alții doresc o conexiune personală mai profundă cu mărcile cu care interacționează. Centrele de apel sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produse, de a câștiga noi clienți și utilizatori de servicii sau de a oferi servicii generale pentru clienți.
Odată cu căderea centrelor de apel tradiționale și creșterea programelor pentru centrele de apeluri, cum ar fi LiveAgent, este ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui toți banii. Centrele de apel sunt acum accesibile tuturor tipurilor de companii, mari sau mici.
Cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent?
LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv), care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.
Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.
Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.
Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.
Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina de funcție Call Center care conține toate informațiile despre funcțiile centrului de apel LiveAgent.
Cum se integrează Duocom VoIP cu LiveAgent?
Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Avelia ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
- Selectați Duocom din lista furnizorilor VoIP.
- Introduceți numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul de prefix dial-out. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să terminați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon Duocom sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.
Obțineți mai multe informații despre software-ul Call Center LiveAgent
Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.
Curios despre ce altceva poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.
Frequently Asked Questions
Ce este Duocom?
Duocom este lider în rândul companiilor de telecomunicații spaniole în domeniul telefoniei virtuale și VoIP. Duocom Europe S.L este un operator de telefonie cu sediul central în Gran Canaria, Spania, licențiat de Comisia Națională a Piețelor și Concurenței (CNMC).
Pot să integrez Duocom cu LiveAgent?
Duocom este unul dintre furnizorii de servicii de Voce prin Protocolul Internet (VoIP) disponibile și suportate de LiveAgent. Puteți configura centrul de apeluri cu Duocom ca furnizor principal, dacă aceasta este preferința dvs.
Integrarea Duocom este gratuită?
Nu trebuie să plătiți suplimentar cu planul LiveAgent All-Inclusive și puteți configura imediat un centru de apeluri cu VoIP Duocom în LiveAgent.
Descoperiți Dovecot, un server de e-mail de înaltă performanță, flexibil și securizat, integrat cu LiveAgent pentru suport clienți eficient. Bucurați-vă de migrare ușoară, autentificare flexibilă și auto-optimizare, toate într-o platformă ușor de utilizat și extins. Încercați gratuit și îmbunătățiți-vă serviciul de asistență cu funcționalități avansate de ticketing și comunicare multi-canal.