Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Conectați LiveAgent cu Facebook pentru a vă eficientiza asistența pentru clienți, pentru a ține evidența tuturor mesajelor și comentariilor, pentru a stimula productivitatea agenților și pentru a crește satisfacția clienților cu această integrare care schimbă regulile jocului.
Facebook este un site gratuit de rețele sociale care permite utilizatorilor înregistrați să creeze profiluri, să încarce fotografii și videoclipuri, să trimită mesaje și să păstreze legătura cu prietenii, familia și colegii.
Conectarea LiveAgent cu Facebook permite utilizatorilor LiveAgent să răspundă la mesajele, postările sau comentariile Facebook direct din tabloul de bord LiveAgent (fără a fi nevoie să se conecteze la Facebook), ceea ce o face o integrare foarte eficientă a fluxului de lucru.
Cum funcționează?
LiveAgent adună fiecare comentariu, postare și mesaj din inbox-ul LiveAgent și îl convertește într-un tichet. De aici, agenții pot răspunde la fiecare tichet la fel ca și cum ar face-o pe Facebook. Rezultatul final? Clienții dvs. nu vor observa nicio diferență în afară de viteza dvs. de răspuns!
Ce puteți face cu integrarea Facebook?
Prin activarea funcției de integrare Facebook, puteți efectua toate aceste acțiuni direct din LiveAgent:
- Răspundeți la mesaje private/directe
- Trimiteți atașamente, linkuri, emoji și GIF-uri
- Comentariile răspunsului
- Cometariile like-ului
- Ștergeți comentariile prin ștergerea tichetelor
- Rezolvați tichetul răspunzând la el
Cum să integrați Facebook cu LiveAgent
Integrarea Facebook cu LiveAgent vă poate îmbunătăți considerabil capacitățile de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, este important să rețineți că nu toate planurile de abonament includ integrarea Facebook. Integrarea este inclusă în planul Large, dar poate fi achiziționată separat și pentru planurile Small și Medium. Doar planul Free nu oferă această integrare.
Urmați acești pași pentru a începe astăzi să răspundeți la mesaje Facebook prin LiveAgent!
- Conectați-vă la LiveAgent
Faceți clic pe Configurare → Facebook și Instagram → faceți clic pe Conturi (în cazul în care aveți activat și pluginul Instagram) → și faceți clic pe butonul Conectare
O nouă fereastră pop-up va apărea și vă va solicita să vă conectați la contul dvs. de Facebook. Introduceți informațiile de conectare sau, dacă sunteți deja conectat, faceți clic pe “Continuare ca“.
Alegeți paginile Facebook pe care doriți să le integrați cu LiveAgent și faceți clic pe “Următorul“.
Va apărea o nouă fereastră pop-up cu o listă de permisiuni Facebook. Nu dezactivați niciuna dintre acestea pentru a evita probleme cu integrarea. Puteți modifica aceste setări ulterior. Pur și simplu confirmați permisiunile făcând clic pe butonul “Efectuat“.
Așteptați confirmarea integrării cu succes și faceți clic pe “OK“.
Reveniți la contul dvs. LiveAgent și alegeți paginile pe care doriți să le conectați și selectați permisiunile pe care doriți să le permiteți. Puteți alege din următoarele opțiuni: Fetch wall posts și Fetch private messages
- Pentru fiecare pagină, puteți selecta un departament specific în care doriți să direcționați tichetele Facebook primite.
Faceți clic pe “Salvare” și sunteți gata!
Aveți nevoie de mai mult ajutor cu această integrare? Consultați acest ghid detaliat pentru conturile găzduite în cloud sau acest articol pentru versiunile autonome ale LiveAgent.
Informații suplimentare despre configurarea aplicației Facebook pentru conturi independente.
De ce este această integrare atât de valoroasă?
Integrarea LiveAgent cu Facebook poate schimba regulile jocului din mai multe motive:
- Sistemul ține evidența tuturor mesajelor, comentariilor și mențiunilor și se asigură că răspundeți la fiecare dintre ele.
- Aceasta poate crește productivitatea agenților prin eliminarea nevoii de a comuta între diferite platforme și, prin urmare, prin eficientizarea fluxului de lucru.
- Datele dvs. sunt mai sigure, deoarece nu trebuie să partajați datele dvs. de conectare cu mai mulți angajați responsabili pentru a răspunde la mesajele clienților – reducând astfel șansele de scurgeri de date și de furt de date.
- Nu trebuie să transmiteți rolul de administrator Facebook angajaților dvs.
- Elimină necesitatea de a monitoriza zilnic mai multe conturi și dispozitive. Tot ceea ce aveți nevoie va fi accesibil în inbox-ul universal.
- Monitorizarea în timp real a mesajelor, comentariilor sau mențiunilor asigură faptul că agenții pot răspunde prompt la solicitările clienților, ceea ce duce la timpi de răspuns mai rapizi.
- Gestionarea eficientă a solicitărilor clienților, răspunsurile în timp util și asistența personalizată au un efect pozitiv asupra satisfacției clienților.
- Puteți stimula vânzările și crește veniturile prin monitorizarea interacțiunilor cu clienții, permițând agenților să identifice potențialele oportunități de vânzare și să depună eforturi de vânzare specifice.
- Puteți gestiona și monitoriza cu ușurință mai multe conturi de afaceri Facebook.
- Acesta poate rezolva automat tichetele după ce ați răspuns la ele, iar dacă un client vă trimite un nou mesaj, LiveAgent redeschide automat tichetul și vă notifică ori de câte ori este nevoie de răspunsul dumneavoastră.
Sunteți gata să încercați integrarea noastră cu Facebook?
Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de munca grea și de logistică, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență fiabilă și fără probleme pentru toți clienții dvs. Începeți testul gratuit de 30 de zile astăzi. Nu este necesar niciun card de credit.
Frequently Asked Questions
Cum puteți utiliza integrarea Facebook în LiveAgent?
Integrarea Facebook în LiveAgent vă va ajuta serviciul clienți să trateze în mod eficient toate cererile, postările, comentariile Facebook dintr-un singur loc. Drept urmare, rămâneți la curent și întotdeauna disponibil pentru clienții dvs.
Care sunt pașii pentru integrarea Facebook cu LiveAgent?
1. Navigați la Configurări din panoul de bord LiveAgent 2. Căutați Facebook -> Pagini Facebook 3. Conectați
Descoperiți cum integrarea HubSpot cu LiveAgent prin Zapier simplifică gestionarea fluxului de lucru dintr-un singur panou de bord. Conectați aplicațiile pentru a crea acțiuni automate și gestionați cu ușurință contacte, companii și conversații. Integrarea eficientizează marketingul și asistența clienților. Încercați gratuit!