GetResponse integration
Urmați ghidul de integrare de mai jos pentru a începe să utilizați GetResponse cu LiveAgent.
- În primul rând, trebuie să aveți un cont GetResponse activ.
- Dacă aveți, activați plugin-ul GetResponse în secțiunea Plugin-uri LiveAgent.
- Apăsați configurați și copiați API-ul dvs. GetResponse. Confirmați și începeți să abonați!
Ce este GetResponse?
GetResponse este un serviciu de marketing prin e-mail bazat pe web. Permite e-mailurile programate (numite răspunsuri automate secvențiale) și automatizează procesul de urmărire atunci când sunt adăugați noi clienți potențiali. Puteți livra buletine informative și puteți gestiona cu ușurință clienții într-o singură interfață ușor de utilizat. GetResponse a fost unul dintre cele mai populare servicii de răspuns automat de la lansarea de către Simon Grabowski în 1998.
Cum funcționeazã?
Începeți să adăugați persoanele de contact în campaniile de e-mail GetResponse direct în LiveAgent. Pentru a evita trimiterea de e-mailuri spam, se trimite un e-mail de participare la abonarea unui contact. (Abonamentul trebuie confirmat de contact).
Exemplu:
Domnul Marsellus Wallace este un client foarte activ și curios. Doriți să-l țineți la curent cu tot ceea ce privește LiveAgent. Activând plugin-ul GetResponse, îl puteți abona la oricare dintre campaniile dvs. curente de e-mail. Domnul Wallace va primi un e-mail de înscriere și își va confirma abonamentul. Acum puteți începe să îi trimiteți orice conținut de e-mail prin GetResponse.


Frequently Asked Questions
Ce este GetResponse?
GetResponse este un instrument de marketing cu funcții precum marketing prin e-mail, automatizarea în marketing, seminarii web și multe altele.
Cum puteți integra GetResponse în LiveAgent?
Integrarea este destul de ușoară. Dacă aveți deja un cont GetResponse, urmați ghidul de mai jos: 1. Conectați-vă la LiveAgent 2 Click pe Configurări > Sistem > Plugin 3. Activați GetResponse 4. Copiați cheia API 5. Introduceți cheia API în GetResponse
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.