Integrarea Gmail integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Gmail?
Până acum, probabil că toți cei care folosesc internetul știu ce este Gmail. Un serviciu de e-mail gratuit dezvoltat de Google deservește milioane de utilizatori din întreaga lume și, probabil, este și adresa lor principală de e-mail. Este popular datorită ușurinței de utilizare, a interfeței de utilizator intuitive și a comodității de accesare de pe dispozitive mobile. Gmail se poate conecta la multe alte platforme și aplicații Google pentru un acces ușor, dar vă poate fi de folos și în alte părți. În asistența pentru clienți sau în marketingul prin e-mail, de exemplu. Gmail vine, de asemenea, cu o aplicație mobilă.
Cum îl puteți utiliza?
Furnizarea de servicii pentru clienți prin e-mail este încă una dintre modalitățile principale de a face acest lucru, astfel încât integrarea e-mailurilor este vitală. Integrarea contului Gmail cu LiveAgent este probabil unul dintre primii pași pe care îi veți face după ce începeți să utilizați software-ul de asistență LiveAgent. Noi vă oferim o adresă de e-mail personalizată, dar nu există niciun motiv pentru a lăsa toate mesajele și contactele dvs. să se irosească.
Oferirea de asistență pentru clienți dintr-o singură căsuță de e-mail partajată poate fi dificilă și frustrantă. În plus, puteți integra mai multe conturi Gmail, de exemplu, dacă doriți să conectați un e-mail suplimentar al agentului și să oferiți asistență mai bună. LiveAgent poate transfera toate mesajele dvs. în sistemul său de ticketing și le poate transforma în tichete. Dvs. și colegii dvs. puteți apoi să gestionați aceste tichete direct din panoul de bord și să urmăriți mai bine problemele clienților. Notificarea dvs. prin e-mail va apărea în panoul de bord LiveAgent.
Avantaje
- Integrați-vă datele într-un panou de bord pentru mai mulți utilizatori
- Integrare gratuită a e-mailurilor, integrați toate conturile dvs.
- Țineți mai bine evidența problemelor clienților și oferiți servicii mai bune pentru clienți
- Nu mai pierdeți timp cu o singură căsuță de e-mail universală partajată
Cum se conectează Gmail cu LiveAgent
Dacă doriți să scăpați de căsuța de e-mail partajată a serviciului clienți, urmați acest ghid pentru a integra Gmail cu LiveAgent. Procesul poate fi realizat în câteva minute și nu este nevoie de experiență de codare.
Primul pas este să deschideți LiveAgent și să accesați Configurare > E-mail > Conturi de e-mail. Puteți găsi secțiunea de configurare în partea stângă sub forma pictogramei cu rotiță dințată. Faceți click pe butonul portocaliu ADĂUGARE CONT DE E-MAIL sau pe butonul + atunci când vă aflați într-o fereastră de browser mai mică.
Va apărea o nouă fereastră în care vi se va cere să alegeți un serviciu de e-mail. Alegeți Gmail. Acum puteți face o mică modificare de configurare. Puteți alege un departament căruia îi va fi atribuit e-mailul, puteți decide dacă doriți ca toate e-mailurile anterioare din căsuța dvs. de e-mail să fie preluate în LiveAgent sau dacă doriți să setați un alias pentru e-mailul Gmail.
Faceți click pe Salvare și se va deschide o nouă fereastră în care vi se va cere să alegeți un cont Gmail pe care doriți să îl integrați. Faceți click pe un cont de e-mail conectat la browserul dvs. sau selectați un alt cont. Faceți click pe opțiunile din fereastră și, când ați terminat, puteți vedea contul Gmail integrat în LiveAgent.
Cum să integrați Gmail cu LiveAgent prin Zapier
Integrarea contului dvs. Gmail de afaceri prin Zapier este un proces simplu. Acesta poate fi utilizat pentru a crea o integrare personalizată atunci când aveți nevoie. Zapier vă explică și vă ghidează prin fiecare pas pe parcursul procesului. Dacă nu aveți un cont Zapier, îl puteți crea la acest link. După ce vă conectați, deschideți pagina de integrare LiveAgent + Gmail și sunteți gata să începeți.
Derulați în jos până când vedeți Conectați LiveAgent + Gmail în câteva minute. În această secțiune, puteți selecta un declanșator și o acțiune. Declanșatorul declanșează o acțiune. Astfel, dacă se întâmplă ceva anume în contul Gmail, puteți selecta ce se întâmplă în LiveAgent sau invers. Aceste declanșatoare și acțiuni pot funcționa, de asemenea, în cadrul unei singure aplicații.
După ce ați făcut selecția, faceți click pe butonul albastru Conectare LiveAgent + Gmail. Vă prezentăm Declanșatorul: E-mail nou cu Acțiunea: Începeți o conversație.
Această secțiune se referă la configurarea declanșatoarelor și a acțiunilor pentru a vă asigura că acestea funcționează exact așa cum doriți. Zapier descrie fiecare câmp pe care trebuie să îl completați, iar acest lucru ușurează procesul. Va trebui să vă conectați contul Gmail și să ajustați setările acțiunilor.
După ce ați terminat, asigurați-vă că testați declanșatorul și vedeți dacă funcționează. Dacă nu, Zapier vă va oferi un ghid de depanare.
Odată ce contul Gmail a fost testat și conectat, este timpul să treceți la LiveAgent și să vă configurați acțiunea.
LiveAgent necesită informații mai specifice cu privire la acțiunea dorită. Acestea includ selectarea departamentului afectat, detalii despre mesaj și altele. Urmați fiecare dintre acești pași. După ce ați terminat, testați acțiunea și declanșatorul și vedeți dacă funcționează. Puteți vedea rezultatele testului dvs. în LiveAgent.
Asta e tot. Puteți crea alte declanșatoare și acțiuni prin Zapier și puteți personaliza fluxul de lucru LiveAgent și Gmail după bunul dvs. plac.
Frequently Asked Questions
Ce este integrarea Gmail?
LiveAgent este un software de asistență care vă permite să conectați platforme precum Gmail, astfel încât să puteți răspunde la toate solicitările clienților dintr-o singură interfață. Conectați Gmail cu LiveAgent și nu mai ratați niciodată e-mailurile clienților dvs.
Cum puteți conecta Gmail cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Navigați la Configurări 3. Click pe E-mail - Conturi de mail 4. Adăugarea unui cont de e-mail 5. Completați detaliile 6. Salvați 7. Conectați-vă
Care sunt avantajele integrării Gmail cu LiveAgent?
- toate datele într-o singură interfață - integrare gratuită - îmbunătățirea eficienței serviciilor pentru clienți
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!