GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoTrunk Politică de confidențialitate
Ce este GoTrunk?
GoTrunk este un serviciu puternic de trunking SIP pentru apeluri de intrare și ieșire. Compania operează la nivel global și oferă servicii pentru mii de clienți.
Scopul companiei este de a oferi soluții de comunicații de clasă mondială pentru întreprinderile care utilizează SIP (Session Internet Protocol) și VoIP (Voice over Internet Protocol). Având în vedere acest lucru, GoTrunk a încheiat un parteneriat cu LiveAgent, astfel încât clienții noștri să poată utiliza la maxim potențialul call center-ului LiveAgent.
Cum puteți utiliza GoTrunk?
GoTrunk poate fi utilizat ca furnizor principal de servicii VoIP. Pur și simplu conectați-l la software-ul de asistență LiveAgent, configurați call center-ul și începeți să efectuați apeluri. LiveAgent oferă funcții avansate de call center, care vă permit să efectuați apeluri unu-la-unu cu clienții, să setați reguli de rutare pentru a direcționa apelurile către departamentele corecte sau chiar să efectuați apeluri video.
Centrele de apeluri pot fi utilizate în mai multe moduri, cum ar fi pentru îmbunătățirea managementului relațiilor cu clienții, colectarea reacțiilor de la clienți, sau realizarea de sondaje prin apeluri telefonice pentru îmbunătățirea satisfacției clienților.
Doriți să vedeți cum funcționează call center-ul în acțiune? Mergeți mai departe și consultați pagina noastră cu caracteristicile call center-ului sau aruncați o privire la videoclipul de mai jos pentru a vedea tot ce puteți face cu software-ul pentru call center de la LiveAgent.
Costă ceva integrarea GoTrunk cu LiveAgent?
LiveAgent oferă o integrare gratuită cu GoTrunk, astfel încât îl puteți accesa gratuit. Cu toate acestea, GoTrunk este un serviciu cu plată, așa că pentru a utiliza numerele de telefon ale acestuia va trebui să achiziționați un număr/abonament.
Avantajele utilizării GoTrunk
- Costuri de apelare mai mici
- Integrare ușoară
- Opțiunea de a utiliza o varietate de dispozitive (softphone/hardware)
- Capacitatea de a opera la nivel mondial
Cum se integrează GoTrunk cu LiveAgent
- Conectați-vă la contul dvs. GoTrunk. Dacă nu aveți un cont GoTrunk, creați unul – este gratuit. De asemenea, trebuie să treceți printr-un proces de activare a contului, pur și simplu introduceți numărul de telefon și veți primi un apel.
- Când sunteți în contul dvs., deschideți panoul de bord din stânga și faceți click pe Numere de telefon. Aici vă puteți crea numărul GoTrunk sau puteți găsi unul pe care îl dețineți deja. În cazul în care creați un număr nou, există mai multe opțiuni din care puteți alege, în funcție de țara dvs., așa că alegeți-o pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.
- În continuare, deschideți contul LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Faceți click pe butonul portocaliu pentru a crea un număr nou pentru call center-ul dvs. LiveAgent. Selectați GoTrunk din selecția de furnizori.
- Acum tot ce trebuie să faceți este să vă furnizați informațiile. Introduceți numele de utilizator, parola, și numărul de telefon GoTrunk. Puteți, de asemenea, să denumiți numărul, să selectați departamentul care va primi apeluri de la acel număr, să selectați un prefix de apelare și, de asemenea, să optați pentru înregistrarea apelurilor. Când ați terminat, faceți click pe Adăugare în partea de jos a ferestrei.
Gata, numărul dvs. GoTrunk este conectat la LiveAgent și puteți începe să efectuați și să primiți apeluri telefonice de la clienți. Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Aruncați o privire la pagina noastră cu caracteristicile call center-ului sau urmăriți videoclipul de mai jos. În cazul în care doriți să încercați LiveAgent pe cont propriu, înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile în partea de jos a acestei pagini.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă SIP?
SIP înseamnă Session Initiation Protocol (Protocol de Inițiere a Sesiunii). Este un protocol de semnalizare care definește mesajele care sunt trimise între punctele finale și care gestionează toate elementele apelului. Este utilizat pentru efectuarea de apeluri, apeluri video, mesagerie și, de asemenea, pentru distribuirea de conținut media.
Ce este GoTrunk?
GoTrunk este partenerul VoIP al LiveAgent. În general, GoTrunk este un serviciu SIP trunking pentru apeluri de intrare și ieșire. Vă puteți conecta numărul de telefon GoTrunk cu LiveAgent pentru a crea un call center în cadrul software-ului de asistență.
Care sunt costurile de conectare GoTrunk cu LiveAgent?
Conectarea GoTrunk este gratuită în LiveAgent. Rețineți că GoTrunk funcționează independent și, prin urmare, vă poate percepe taxe corespunzătoare pentru serviciile sale.
Descoperiți integrarea ClickUp cu LiveAgent, soluția ideală pentru gestionarea proiectelor și colaborare eficientă! Accelerați fluxul de lucru, gestionați sarcinile și prioritizați tichetele clienților dintr-o singură platformă. Începeți gratuit și transformați e-mailurile în sarcini cu un simplu click!
Îmbunătățiți operațiunile call center-ului dvs. cu integrarea GDMS și LiveAgent, fără costuri suplimentare! Descoperiți soluții cloud suverane pentru transformarea digitală, disponibile rapid în Myanmar, Laos și Vietnam. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 30 de zile cu LiveAgent și experimentați integrarea perfectă a numerelor GDMS.
Descoperiți integrarea Giphy cu LiveAgent, care vă permite să îmbunătățiți comunicarea cu clienții prin utilizarea GIF-urilor animate. Simplu de implementat și gratuit, Giphy se integrează perfect în sistemul de ticketing LiveAgent, aducând un plus de interactivitate pe canalele de suport și social media. Încercați acum și transformați interacțiunea online într-o experiență memorabilă!