hallo, integration
Partner Privacy Policy
hallo, Politică de confidențialitate
Hallo, (fost Fieber) ajută antreprenorii cu servicii de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. LiveAgent și hallo, sunt parteneri VoIP, ceea ce înseamnă că acum vă puteți conecta cu ușurință numărul hallo, prin LiveAgent.
Cât costă integrarea hallo?
Hallo, este deja încorporat în LiveAgent. Astfel, este gratuit pentru clienții LiveAgent. Dar, rețineți că hallo, taxează pentru serviciile sale VoIP individual.
Cum vă adăugați numărul VoIP de hallo, în LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas:
1. Obțineți un număr VoIP hallo,
2. Navigați în LiveAgent pe baza capturii de ecran
3. Completați acreditările
4. și UTILIZARE
Beneficii:
- experiență îmbunătățită a clienților
- soluție rentabilă
- capacitatea de a utiliza o mare varietate de dispozitive
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Ce este hallo,?
Hallo, este o companie de servicii de telecomunicații cu sediul în Olanda.
Cum vă puteți conecta prin VoIP hallo, cu LiveAgent?
Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent și navigați la Apel - Numere, în secțiunea Configurare. Căutați hallo (sau anterior Fieber) și adăugați numărul VoIP.
Cât costă integrarea hallo, cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrare gratuită cu hallo, pentru clienții LiveAgent.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.