Intercom integration
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de mesagerie utilizată de companii pentru a comunica cu clienții. Mesageria poate fi utilizată pentru a colecta și filtra date pentru a crea mesaje vizate.
Cum îl puteți folosi?
Utilizați această integrare pentru a urmări și gestiona mesajele sau utilizatorii. Puteți adăuga evenimente, note, crea utilizatori, gestiona etichete, actualiza companii, trimite mesaje și multe altele. Integrarea Intercom vă va anunța, de asemenea, despre știri, actualizări și noi clienți.
Avantaje
- Țineți evidența mesajelor dvs. de afaceri
- Colectați date și gestionați clienții
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently Asked Questions
Ce este Intercom?
Intercom este o platformă de relații conversaționale în care puteți gestiona și stoca date încă din 2011.
Cum puteți utiliza integrarea Intercom în LiveAgent?
Prin integrarea Intercom, puteți: - răspunde clienților dvs. din LiveAgent - crea utilizatori, actualiza companii, adăuga etichete - colecta date din mesagerie - îmbunătăți fluxul de lucru al serviciului pentru clienți
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"