Jira integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Jira Politică de confidențialitate
Ce este Jira?
Jira este un software de urmărire a erorilor, problemelor și proiectelor. Astăzi, acesta a evoluat într-unul dintre cele mai puternice instrumente de gestionare a muncii disponibile pe piață și este utilizat de echipe din întreaga lume care se concentrează pe managementul produselor, managementul proiectelor, agile, dezvoltarea de software, urmărirea erorilor și gestionarea sarcinilor.
Cum îl puteți utiliza?
Jira are scopuri multiple și oferă diverse soluții pentru fluxul de lucru. Jira Software Cloud vă poate ajuta la vânzări, la monitorizarea problemelor, la urmărirea sau gestionarea actualizărilor, a notelor, a recenziilor utilizatorilor sau multe altele. Depinde de dvs. cum veți utiliza acest software de urmărire.
Urmărirea și gestionarea problemelor
Jira vă permite să creați sarcini, să le atribuiți persoanelor și echipelor, să stabiliți priorități și să urmăriți progresul acestora. De asemenea, vă permite să mutați sarcinile între etapele de dezvoltare pentru o transparență maximă a fluxului de lucru.
Raportare
Cu Jira, puteți crea rapoarte cuprinzătoare pentru a înțelege mai bine progresul proiectelor specifice. De exemplu, Jira poate urmări cât de mult cheltuiți pentru fiecare proiect pentru a adapta fluxul de lucru la bugetul dvs.
Scrum și Kanban
Jira oferă panouri scrum și kanban gata de utilizare. Aceste panouri servesc drept centre de gestionare a sarcinilor care găzduiesc diferite sarcini în cadrul unui proiect. Prin utilizarea acestor panouri, puteți oferi mai multă transparență fluxului de lucru al diferitelor echipe.
Avantaje
Atunci când conectați Jira cu contul dvs. LiveAgent, veți putea:
- Vizualizați tichete conectate la sarcini Jira în LiveAgent
- Îmbinați sarcini cu tichete de la anumiți clienți
- Căutați tichete Jira direct în LiveAgent
Cum să integrați Jira cu LiveAgent
LiveAgent include un plugin de integrare nativ pentru Jira, astfel încât puteți conecta cu ușurință cele două aplicații din configurația biroului de asistență. Nu aveți nevoie de abilități de codificare, trebuie doar să urmați acest ghid pentru a învăța cum să integrați Jira cu LiveAgent.
Primul pas este să mergeți la configurația LiveAgent. Mergeți la secțiunea de plugin-uri și găsiți Jira. Faceți click pe comutatorul de activare pentru a activa plugin-ul. LiveAgent va trebui să se reîncarce după acest pas.
Găsiți plugin-ul Jira activ și faceți click pe roata de configurare pentru a vă configura integrarea.
Acum trebuie să introduceți datele dvs. Primul câmp trebuie să includă URL-ul dvs. Jira. Apoi, introduceți adresa dvs. de e-mail în cel de-al doilea câmp. Folosiți adresa de e-mail pe care ați folosit-o la configurarea contului Jira. Ultimul câmp necesită un token API.
Puteți găsi un link sub câmp. Faceți click pe el și generați token-ul API, apoi copiați-l și lipiți-l în câmpul token-ului API din LiveAgent.
Nu uitați să dați click pe Salvare atunci când ați terminat.
Acum, integrarea Jira este configurată. Pentru a vedea cum funcționează, deschideți tichete de e-mail sau orice altceva, la alegere, și priviți panoul din dreapta. Aici puteți vedea pictogramele integrărilor dvs. (dacă aveți deja vreuna activă). Căutați logo-ul Jira într-un tichet deschis.
Atunci când faceți click pe el, puteți crea cu ușurință o problemă direct din vizualizarea tichetului. După ce faceți click pe butonul Creare, se va deschide o nouă fereastră Jira, în care puteți seta detaliile specifice ale tichetului.
Cum să integrați Jira Software Cloud cu LiveAgent prin Zapier
Integrarea prin Zapier durează doar câteva minute. Este foarte simplu. Zapier conectează două funcții din două aplicații diferite. În acest caz, aplicațiile vor fi Jira Software Cloud și software-ul de asistență pentru clienți LiveAgent. Nu este nevoie de experiență de codificare pentru a le face să funcționeze împreună, trebuie doar să urmați acest ghid simplu sau să încercați să faceți asta singur din Zapier.
În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Dacă nu aveți unul, l-ați putea crea aici. După ce vă conectați, continuați la pagina Integrarea în cloud a software-ului Jira + LiveAgent .
Derulați în jos pe pagină până când vedeți secțiunea Conectați LiveAgent + Jira Software Cloud în câteva minute. Aici puteți selecta un declanșator și o acțiune. Un declanșator dintr-o aplicație activează o acțiune în cealaltă, creând o integrare. Alegeți-le pe cele care se potrivesc nevoilor dvs.
Ca un exemplu, vă vom arăta integrarea cu declanșatorul Jira, Subiect Nou și acțiunea LiveAgent, Creare Conversație. După ce le-ați selectat, continuați făcând click pe butonul albastru.
În această secțiune, trebuie să configurați declanșatorul Jira Software Cloud. Conectați-vă la contul dvs. Atlassian/Jira și continuați cu configurarea. Va trebui să acordați permisiuni Zapier pentru a vă gestiona datele.
Click pe Salvare și Continuare atunci când ați terminat.
Ultimul pas în configurarea declanșatorului este testarea acestuia. Puteți sări peste acest pas, dar vă recomandăm să treceți prin test. Durează doar câteva secunde. În cazul în care întâmpinați probleme, Zapier vă va oferi un ghid de depanare la îndemână pentru a vă ajuta.
Acum trebuie să configurați acțiunea LiveAgent. Procesul este la fel ca înainte, cu excepția faptului că trebuie să completați câteva câmpuri suplimentare, în cazul nostru pentru a specifica conversația care va fi creată. Completați e-mailul expeditorului, e-mailul destinatarului, subiectul și mesajul. În cazul în care doriți să specificați mai mult acțiunea, puteți completa și câmpurile care nu sunt obligatorii.
După ce ați terminat, faceți un ultim test de integrare.
După un test reușit, treceți la LiveAgent și consultați secțiunea de ticketing. De fiecare dată când o nouă problemă este creată în Jira Software Cloud, veți primi un tichet cu informații.
Asta e! Ați integrat cu succes Jira Software Cloud cu sistemul de ticketing LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce este Jira?
Jira este un software de gestionare a proiectelor care vă permite să gestionați sarcini, proiecte și produse. În plus, acesta indică posibilele erori care trebuie remediate.
Care sunt beneficiile utilizării Jira?
- personalizabil - plugin-uri utile - ușor de utilizat - crește eficiența fluxului de lucru
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Descoperiți integrarea LiveAgent cu Joomla!, platforma CMS open-source perfectă pentru crearea site-urilor web personalizate. Adăugați cu ușurință butoane de chat live pe site-ul dvs. Joomla pentru a îmbunătăți interacțiunea cu vizitatorii și a optimiza suportul clienților. Joomla găzduiește aproape 2 milioane de site-uri active, oferind șabloane variate și capacități SEO remarcabile. Încercați gratuit integrarea și transformați vizitatorii în clienți fideli!
Descoperiți vCita, soluția ideală pentru programarea întâlnirilor și gestionarea clienților pentru afaceri mici. Integrați cu ușurință vCita în LiveAgent prin Zapier pentru eficientizarea fluxului de lucru și inițierea conversațiilor direct din platformă. Bucurați-vă de managementul clienților fără a schimba aplicațiile și setați perioade de relaxare pentru o gestionare optimă a timpului. Încercați gratuit și fără obligații!
Integrați gratuit serviciile VoIP de la hallo, cu LiveAgent pentru o experiență de comunicare eficientă și rentabilă. Aflați cum să conectați numărul dvs. VoIP hallo, și descoperiți beneficiile unei soluții integrate de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. Verificați ghidul pas cu pas pe pagina noastră și începeți perioada de încercare gratuită fără obligații!