Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Kerio Connect?
Kerio Connect este o soluție multifuncțională pentru colaborare cu capabilități de server de e-mail. Este funcțională pe platformele Windows, Mac OS și Linux. Oferă o selecție de caracteristici pentru colaborare, cum ar fi programarea, gestionarea contactelor și calendarul partajat. E-mailul este o parte vitală a acestui flux de lucru integrat.
Cum puteți utiliza Kerio Connect?
Kerio Connect reprezintă platforma de colaborare și soluția ideală de server de e-mail pentru întreprinderile mici și mijlocii. Este foarte accesibil și ușor de configurat, întreținut și administrat chiar și pentru companiile cu echipe IT mai mici. Software-ul poate fi configurat și instalat în doar 10 minute și vă asigură securitatea comunicării cu un antivirus și filtre SPAM. Kerio Connect poate fi integrat cu sistemul de help desk LiveAgent pentru capacități îmbunătățite de asistență pentru clienți, de care multe help desk-uri au nevoie pentru a-și face treaba în mod eficient.
LiveAgent vă poate ajuta cu multe sarcini de asistență pentru clienți, să eliminați dezordinea și să organizați comunicarea cu clienții astfel încât să poată fi rezolvată eficient. Puteți automatiza sarcinile și răspunde mai rapid cu funcții precum mesaje prestabilite sau răspunsuri predefinite. Evaluați agenții pentru performanța lor și utilizați funcționalități de gamificare pentru a crea un mediu de help desk înfloritor. Pentru a menține un nivel ridicat de energie, agenții pot să apese pauză pentru a lua o pauză și să folosească note și etichete pentru a rămâne pe drumul cel bun atunci când se întorc.
Funcțiile de help desk nu se aplică doar la comunicarea prin e-mail, ci și la alte canale de comunicare. Duceți biroul dvs. de asistență un pas mai departe cu chat-ul live pe site-ul dvs. web, un call center digital complet capabil, un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe, sau chiar capacități de social media. Adăugați contul de Facebook, Twitter, Instagram, și Viber pentru a afla exact unde își petrec timpul clienții dvs.
Fiecare canal este susținut de propriul set de caracteristici care asigură proceduri de comunicare fără probleme pentru fiecare agent. Consultați paginile de caracteristici pentru fiecare dintre ele și aflați mai multe despre ceea ce face ca LiveAgent să fie o soluție puternică de help desk pentru orice domeniu.
Care sunt avantajele Kerio Connect?
- Interfață de produs ușor de utilizat
- Colecție de caracteristici de securitate
- Configurare și instalare ușoară
- Tarife rezonabile
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Cum se integrează Kerio Connect cu LiveAgent
Kerio Connect poate fi integrat prin LiveAgent datorită opțiunilor de configurare și IMAP/POP3. Puteți finaliza procesul în doar câteva minute. Acest ghid pas cu pas vă va arăta cum să integrați LiveAgent cu Kerio Connect.
Trebuie să instalați mai întâi Kerio Connect? Pe site, veți găsi mai multe informații, precum și linkuri de descărcare și ghiduri de configurare care vă instruiesc cu privire la modul de instalare. După ce ați terminat, treceți la pasul următor și continuați cu configurarea integrării.
Ați finalizat toate etapele? Dacă da, atunci accesați contul LiveAgent (dacă nu aveți încă unul, începeți o perioadă de încercare gratuită) și faceți click pe Configurare > E-mail > Conturi de mail. În partea de sus a secțiunii, faceți click pe butonul portocaliu Creare și selectați Altele din lista de furnizori de e-mail. Din lista de opțiuni de integrare, alegeți IMAP/POP3.
Conectarea Kerio Connect la LiveAgent va permite obținerea de tichete. Vă rugăm să completați detaliile Kerio Connect în această secțiune. Introduceți numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Alegeți tipul de preluare și detaliile serverului. Salvați setările după ce ați terminat.
Verificați sistemul de ticketing și e-mailurile de la adresa de e-mail Kerio Connect. Acum, clienții dvs. pot avea acces la un serviciu clienți rapid și fiabil oricând au nevoie. Mergeți la pagina noastră a Academiei și citiți articole despre furnizarea de asistență pentru clienți sau aflați mai multe despre software-ul de asistență. Creați mai multe integrări cu LiveAgent sau faceți un scurt tur video pentru a explora capacitățile sale.
Frequently Asked Questions
Ce este Kerio Connect?
O soluție de comunicații unificată cu un server de e-mail, Kerio Connect este o soluție multifuncțională. Produsul este disponibil pentru Windows, Mac OS și Linux. Sunt disponibile o varietate de funcții de colaborare, inclusiv programarea, gestionarea contactelor și calendare partajate. E-mailul este o componentă importantă a acestui flux de lucru integrat.
Cum puteți utiliza Kerio Connect?
Pentru întreprinderile mici și mijlocii, Kerio Connect este o platformă de colaborare și un server de e-mail ideal. Pentru companiile cu echipe IT mici, este ușor de implementat, întreținut și administrat și este foarte accesibil. Configurarea și instalarea acestui software durează doar 10 minute, iar acesta vă protejează comunicațiile prin e-mail și internet cu ajutorul filtrelor antivirus și antispam. Pentru a oferi un suport foarte eficient pentru clienți, Kerio Connect poate fi integrat cu sistemul de help desk LiveAgent.
Care sunt avantajele integrării Kerio Connect?
Interfață de produs ușor de utilizat Colecție de caracteristici de securitate Configurare și instalare ușoară Tarife rezonabile
Cum se instalează și se configurează Kerio Connect?
Kerio Connect poate fi instalat cu ușurință prin intermediul expertului de instalare. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să obțineți linkul de descărcare de pe site-ul web Kerio Connect și să instalați software-ul pe sistemul dvs. Ulterior, puteți urma acest ghid util pentru a învăța cum să îl configurați.
Îmbunătățiți eficiența operațională și simplificați comunicarea cu clienții prin integrarea LCRcom cu LiveAgent. Obțineți flexibilitate, securitate și funcționalități extinse, fără costuri suplimentare. Încercați gratuit pentru 30 de zile și experimentați o nouă dimensiune a suportului pentru clienți!
Integrați Jira cu LiveAgent pentru a îmbunătăți gestionarea erorilor și proiectelor, sporind satisfacția clienților și productivitatea echipei. Descoperiți cum să utilizați panourile scrum și kanban în Jira, să creați rapoarte detaliate și să urmăriți sarcinile cu ușurință. Conectați-vă conturile rapid și simplu cu pluginul nativ LiveAgent. Începeți acum cu o încercare gratuită!
Descoperiți integrarea Monday cu LiveAgent pentru o gestionare eficientă a proiectelor, urmărirea clienților și campaniilor publicitare. Beneficiați de actualizări în timp real și îmbunătățiți productivitatea echipei fără a comuta între aplicații. Încercați gratuit și simplificați fluxul de lucru azi!