Klaus integration
Ce este Klaus?
Klaus este un software de evaluare a conversațiilor și de asigurare a calității serviciilor pentru clienți, care face ca oferirea de feedback intern să fie un lucru mult mai ușor pentru echipele de asistență pentru clienți. Este ușor să îmbunătățiți performanța echipei dvs. cu ajutorul evaluărilor interne și al altor caracteristici.
Cum îl puteți utiliza?
Integrarea Klaus pentru LiveAgent vă permite să oferiți cu ușurință feedback echipei dvs. După ce activați integrarea, puteți descărca în interior tichetele LiveAgent. Puteți apoi să le evaluați în funcție de diverse criterii, să evaluați calitatea tichetelor și să vedeți punctele slabe ale agenților dvs.

Avantaje
- Evaluați-vă agenții și tichetele din LiveAgent
- Oferiți feedback în funcție de diverse criterii
- Îmbunătățiți fluxul dvs. de lucru
- Gestionați performanța agenților dvs.
Frequently Asked Questions
Ce este Klaus?
Klaus este o platformă care permite managerului/supervizorului să evalueze performanța serviciului de asistență sau a serviciului pentru clienți al companiei.
De ce ar trebui să integrați Klaus cu biroul dvs. de asistență LiveAgent?
Integrarea Klaus vă va ajuta să obțineți o imagine de ansamblu mai bună a performanței agenților dvs. și vă va permite să oferiți feedback echipei dvs. în mod eficient.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"